Do zadań samodzielnego stanowiska ds. Działalności Gospodarczej i Informatyki należą w szczególności:
w zakresie działalności gospodarczej i alkoholi załatwianie spraw związanych z rejestracją podmiotów gospodarczych (wpis do ewidencji działalności, wykreślenie podmiotu z ewidencji, zmiany wpisu do ewidencji),
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, orzekaniem o wygaśnięciu oraz cofaniem zezwoleń na detaliczną sprzedaż napojów alkoholowych,
współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń,
wydawanie licencji i zezwoleń na wykonanie transportu drogowego oraz nadzór i kontrola w tym zakresie,
prowadzenie ewidencji miejsc noclegowych,
załatwianie spraw związanych z rejestracją podmiotów gospodarczych (wpis do ewidencji działalności, wykreślenie podmiotu z ewidencji, zmiany wpisu do ewidencji),
obsługa systemu transmisji obrad i głosowań sesji Rady, w tym m.in. wsparcie techniczne w obsłudze urządzeń nagrywających i nagłaśniających celem zapewnienia ich sprawnego funkcjonowania oraz wsparcie w obsłudze aplikacji posiedzenia.pl,
w zakresie informatyki administrowanie serwerami w zakresie systemów operacyjnych i baz danych, konfigurowanie sprzętu i oprogramowania stacji roboczych, przeprowadzanie modernizacji sprzętu i oprogramowania
do oświadczenia o rocznej wartości sprzedanego alkoholu należy złożyć poniższy formularz
Grażyna Rojek
2023-03-06 14:45:26
d/s Działalności Gospodarczej i Informatyki
Publikacja
Grażyna Rojek
2023-03-06 14:45:24
d/s Działalności Gospodarczej i Informatyki
Zapis tymczasowyTreść (PL):
Przemysław Inglot pok.22 tel.(48)612-15-14
mail. przemyslaw.inglot@gmina-pionki.pl
Do zadań samodzielnego stanowiska ds. Działalności Gospodarczej i Informatyki należą w szczególności:
w zakresie działalności gospodarczej i alkoholi załatwianie spraw związanych z rejestracją podmiotów gospodarczych (wpis do ewidencji działalności, wykreślenie podmiotu z ewidencji, zmiany wpisu do ewidencji),
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, orzekaniem o wygaśnięciu oraz cofaniem zezwoleń na detaliczną sprzedaż napojów alkoholowych,
współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń,
wydawanie licencji i zezwoleń na wykonanie transportu drogowego oraz nadzór i kontrola w tym zakresie,
prowadzenie ewidencji miejsc noclegowych,
załatwianie spraw związanych z rejestracją podmiotów gospodarczych (wpis do ewidencji działalności, wykreślenie podmiotu z ewidencji, zmiany wpisu do ewidencji),
obsługa systemu transmisji obrad i głosowań sesji Rady, w tym m.in. wsparcie techniczne w obsłudze urządzeń nagrywających i nagłaśniających celem zapewnienia ich sprawnego funkcjonowania oraz wsparcie w obsłudze aplikacji posiedzenia.pl,
w zakresie informatyki administrowanie serwerami w zakresie systemów operacyjnych i baz danych, konfigurowanie sprzętu i oprogramowania stacji roboczych, przeprowadzanie modernizacji sprzętu i oprogramowania
do oświadczenia o rocznej wartości sprzedanego alkoholu należy złożyć poniższy formularz
Grażyna Rojek
2023-03-06 14:43:59
d/s Działalności Gospodarczej i Informatyki
Zapis tymczasowyTreść (PL):
Przemysław Inglot pok.22 tel.(48)612-15-14
mail. przemyslaw.inglot@gmina-pionki.pl
Do zadań samodzielnego stanowiska ds. Działalności Gospodarczej i Informatyki należą w szczególności:
w zakresie działalności gospodarczej i alkoholi załatwianie spraw związanych z rejestracją podmiotów gospodarczych (wpis do ewidencji działalności, wykreślenie podmiotu z ewidencji, zmiany wpisu do ewidencji),
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, orzekaniem o wygaśnięciu oraz cofaniem zezwoleń na detaliczną sprzedaż napojów alkoholowych,
współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń,
wydawanie licencji i zezwoleń na wykonanie transportu drogowego oraz nadzór i kontrola w tym zakresie,
prowadzenie ewidencji miejsc noclegowych,
załatwianie spraw związanych z rejestracją podmiotów gospodarczych (wpis do ewidencji działalności, wykreślenie podmiotu z ewidencji, zmiany wpisu do ewidencji),
obsługa systemu transmisji obrad i głosowań sesji Rady, w tym m.in. wsparcie techniczne w obsłudze urządzeń nagrywających i nagłaśniających celem zapewnienia ich sprawnego funkcjonowania oraz wsparcie w obsłudze aplikacji posiedzenia.pl,
w zakresie informatyki administrowanie serwerami w zakresie systemów operacyjnych i baz danych, konfigurowanie sprzętu i oprogramowania stacji roboczych, przeprowadzanie modernizacji sprzętu i oprogramowania