Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2024-01-25 12:29:47 | Zapytanie cenowe " Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Pionki " | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Pionki, dnia 25.01.2024r. IR 271.10.2024 ZAPYTANIE CENOWE dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych Zamawiający: Gmina Pionki z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/61215/14 e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl 1. Określenie przedmiotu zamówienia : W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000,00 zł, zapraszamy do złożenia oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Pionki w roku 2023. Prosimy o podanie ceny jednostkowej za 1 m2 oraz łącznej wartości robót zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
Określone powyżej ilości poszczególnych rodzajów robót (pkt 1-4) mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu stosownie do potrzeb zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia określają: - Wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie w miarę potrzeb nie dłużej niż do 15 grudnia 2024r. 3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46 Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - kwestie merytoryczne – Dariusz Kustra - kwestie proceduralne – Łukasz Sikora 4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zawartość oferty. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: -ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty 6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: - cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto, 7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty: - ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 02.02.2024, do godz. 15:00 - oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, - Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. 8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia; zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; |
Łukasz Sikora |
2024-01-25 12:25:28 | Zapytanie cenowe " Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Pionki " | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Pionki, dnia 25.01.2024r. IR 271.10.2024 ZAPYTANIE CENOWE dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych Zamawiający: Gmina Pionki z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/61215/14 e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl 1. Określenie przedmiotu zamówienia : W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000,00 zł, zapraszamy do złożenia oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Pionki w roku 2023. Prosimy o podanie ceny jednostkowej za 1 m2 oraz łącznej wartości robót zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
Określone powyżej ilości poszczególnych rodzajów robót (pkt 1-4) mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu stosownie do potrzeb zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia określają: - Wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie w miarę potrzeb nie dłużej niż do 15grudnia 2024r. 3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46 Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - kwestie merytoryczne – Dariusz Kustra - kwestie proceduralne – Łukasz Sikora 4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zawartość oferty. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: -ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty 6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: - cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto, 7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty: - ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 02.02.2024, do godz. 15:00 - oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, - Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. 8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia; zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; |
Łukasz Sikora |
2024-01-25 12:23:23 | Zapytanie cenowe " Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Pionki " | Utworzenie nowej strony Publikacja od: 2024-01-25 12:07:28 Pokazuj w menu: 1 Pokazuj treść: 1 Pokazuj zajawkę: 1 Cel linku: _self Tytuł (PL): Zapytanie cenowe " Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Pionki " | Łukasz Sikora |
2024-01-24 11:06:23 | Zapytanie cenowe „ Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej do uregulowania stanu prawnego drogi nr 350829W – Nowy Wincentów – Kościuszków i nr 350803W (Słupica)-gr. Gminy Pionki - Kościuszków | Publikacja | Przemysław Inglot |
2024-01-24 11:06:20 | Zapytanie cenowe „ Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej do uregulowania stanu prawnego drogi nr 350829W – Nowy Wincentów – Kościuszków i nr 350803W (Słupica)-gr. Gminy Pionki - Kościuszków | Zapis tymczasowy Zajawka (PL): Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Uregulowanie stanu prawnego dróg (droganr350829W - Nowy Wincentów – Kościuszków i nr 350803 W (Słupica) -gr gminy Pionki-Kościuszków) 1. Określenie przedmiotu zamówienia... | Przemysław Inglot |
2024-01-24 11:05:37 | Zapytanie cenowe „ Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej do uregulowania stanu prawnego drogi nr 350829W – Nowy Wincentów – Kościuszków i nr 350803W (Słupica)-gr. Gminy Pionki - Kościuszków | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Uregulowanie stanu prawnego dróg (droganr350829W - Nowy Wincentów – Kościuszków i nr 350803 W (Słupica) -gr gminy Pionki-Kościuszków) 1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia): Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej niezbędnej do uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę publiczną nr 350829W – Nowy Wincentów- Kościuszków i nr 350803 W (Słupica) - gr gminy Pionki-Kościuszków w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 ze zm.). Zakres prac obejmuje m.in. określenie granic drogi publicznej poprzez ustalenie w terenie faktycznego stanu władania i położenia punktów granicznych na dzień 31.12.1998 r., ustalenie granic nieruchomości zajętych pod drogę publiczną, wykonanie pomiarów pasa drogowego drogi gminnej oraz sporządzenie mapprawnych, sporządzenie opinii dotyczącej zgodności obecnych granic zajęcia nieruchomości pod pas drogowy z granicami wg stanu na dzień 31.12.1998r. W razie stwierdzenia zajęcia pod drogę publiczną części nieruchomości przylegających do działek będących przedmiotem pomiaru, należy również przedłożyć projekt podziału tych nieruchomości. Wskazane jest wykorzystanie i dołączenie (o ile były sporządzone przed dniem 31.12.1998 r.) archiwalnych dokumentów geodezyjnych, na których uwidoczniony jest przebieg pasa drogowego na dzień 31.12.1998 r., takie jak: mapy sytuacyjno-wysokościowe, zdjęcia lotnicze, inwentaryzacje powykonawcze, operaty podziałów itp. Oferta powinna uwzględniać koszty ustalenia stanów prawnych nieruchomości (dokumenty prawne na potwierdzenie prawa własności nieruchomości zajętych pod pas drogowy oraz wypisy z rejestru gruntów aktualne i na dzień 31.12.1998 r. przekłada Wykonawca). 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia – 30 lipca 2024 r. 3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6A tel. 48 612 15 14 Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Justyna Wójcik tel. 721 808 190 4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy: Zamawiający wymaga aby wykonawca, dokonujący przedmiotowego zamówienia posiadał uprawnienia w zakresie 2 - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie (załącznik nr 2) 5. Zawartość oferty. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: -ofertę Wykonawcy wg załącznika nr 1, - oświadczenie o posiadanych uprawnieniach – załącznik nr 2 6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: - cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto, 7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty: - ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 31 stycznia 2024 r. do godz. 15 00 - oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, - Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. 8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem |
Przemysław Inglot |
Rejestr zmian