Pionki, 22.07.2025r.
ZP 271.44.2025
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: zamowienia@gmina-pionki.pl
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
1. W związku z prowadzonym wstępnym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 złotych, zapraszam do złożenia oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego :
Zakup nowego samochodu dostawczego na potrzeby Urzędu Gminy Pionki
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu dostawczego na potrzeby Urzędu Gminy Pionki przeznaczonego na realizację zadań z zakresu bieżącego utrzymania infrastruktury wodociągowo – kanalizacyjnej Gminy Pionki
2. Wyposażenie objęte zapytaniem cenowym obejmuje:
Zakup i dostawę samochodu dostawczego typu furgon o parametrach wskazanych w załączniku nr 2 do zapytania cenowego ZP 271.44.2025 z dnia 22.07.2025 w tym m.in.:
Rok produkcji |
nie starszy niż 2024 r. |
|
Liczba miejsc |
3 ( w tym kierowca ) | |
Kolor |
biały lub szary ( ze stonowanymi odcieniami) |
|
Wymiary |
długość min 5400 mm szerokość – min 2000mm bez rozłożonych lusterek, maks. 2750Mm z rozłożonymi lusterkami wysokość min. 2500mm rozstaw osi – do 4490 mm maksymalna dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg |
|
Wymiary przedziału ładunkowego |
długość mierzona po podłodze min. 3100mm wysokość min 1900mm szerokość min 1800mm ( między nadkolami min. 1400mm) |
|
Liczba osi |
2 |
|
Napęd |
Oś przednia |
|
Moc silnika |
min. 130 KM |
|
Pojemność silnika |
min. 2000 cm3 |
|
Rodzaj silnika |
Silnik spalinowy zasilany olejem napędowym spełniający normę spalin min. EURO 6e |
Uwaga ! Wykonawca wraz z ofertą składa podpisany załącznik nr 2 do zapytania cenowego ZP 271.44.2025 „Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania techniczne dla samochodu dostawczego stanowiącego przedmiot zamówienia, przeznaczonego na realizację zadań z zakresu bieżącego utrzymania infrastruktury wodociągowo – kanalizacyjnej Gminy Pionki”
Niespełnienie któregokolwiek z parametrów opisujących przedmiot zamówienia ujętego w załączniku nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z wymaganiami zapytania cenowego.
3. Pakowanie, dostawa, ubezpieczenie w transporcie, przeszkolenie z zakresu obsługi samochodu co najmniej 2 osób, zatankowanie pojazdu „do pełna” na dzień odbioru, stanowi koszt Wykonawcy.
4. Dostarczony samochód musi być fabrycznie nowy, w pełni sprawny oraz zgodny z wymaganiami wskazanymi w pkt 2 zapytania cenowego ZP 271.44.2025.
5. Wykonawca dostarczy wszystkie wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 30 dni od daty zawarcia umowy.
7. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne/proceduralne - Łukasz Sikora
8. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
10. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
11. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy przesłać:
-
w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 29.07.2025, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście -
lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
12. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;