Nr sprawy: GPO.271.6.2025
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki, ul. Zwycięstwa 6A, 26-670 Pionki
tel. 48 612 15 14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
„Demontaż i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pionki – XII etap”
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest uprzednio zdemontowanych i składowanych na terenie nieruchomości, z terenu nieruchomości położonych w Gminie Pionki w ilości minimum 5333 m2 tj. ok. 80 Mg.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – 29.08.2025 r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6A tel. 48 612 15 14.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- Edyta Dobrowolska
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają wpis do rejestru BDO (podmioty wprowadzające produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujące odpadami);
- posiadają lub dysponują wymaganą liczbą oraz rodzajem środków transportu do realizacji przedmiotu umowy;
- posiadają lub dysponują niezbędnymi uprawnieniami, wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem technicznym i osobowym, w celu wykonania przedmiotu umowy.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę Wykonawcy,
- kopię umowy współpracy w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest,
- kopię dokumentu potwierdzającego nadanie indywidualnego konta w BDO
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 12.06.2025, do godz. 15.00
w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6A, 26-670 Pionki, w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: ug@gmina-pionki.pl,
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione ;