ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
tel. 612-15-14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Modernizacja przepompowni ścieków w m. Kamyk wraz z montażem monitoringu.
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja przepompowni ścieków w m. Kamyk wraz z montażem monitoringu – modernizacja polega na:
a. część hydrauliczna - demontaż istniejącego wyposażenia pompowni, zakup i wymiana pomp, wymiana armatury DN 80 /rury, zasuwy, zawory zwrotne, kołnierze, uszczelki, kształtki i śruby ze stali kwasoodpornej/, wykonanie prowadnic z rury grubościennej ze stali kwasoodpornej, wykonanie drabinki wewnątrz pompowni i krućca do płukania na wysokości włazu. Włączenie armatury pompowni do istniejącego rurociągu tłocznego Ø 110.
Zamawiający wymaga zastosowania pomp firmy Metalchem w ilości 2 szt. z wolnym przelotem typ: MSV-80-52L o mocy 5,5 kW.
b. część elektryczna – montaż nowej szafki sterowniczej wraz z pomiarami elektrycznymi, układ sterowania dla w/w pomp, praca na 4 pływakach /bez sond/ z systemem monitorowania i sterowania pracą przepompowni ścieków MRM – GPRS przy użyciu kart SIM, z włączeniem do bazy przepompowni użytkowanej przez Urząd Gminy.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do dnia 20.07.2025 r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, 26-670 Pionki , ul. Zwycięstwa 6 a tel. 48- 612 15 14 lub 48- 384 84 00
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- Urszula Tanana tel. 600 888 732
- Andrzej Kapusta tel. 663 998 894
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę Wykonawcy,
- ………………………………………………………………………………………………
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 27.05.2025 r. do godz. 13.00
w siedzibie Zamawiającego ul. Zwycięstwa 6 a, 27-670 Pionki w Kancelarii Urzędu
lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: woda@gmina-pionki.pl
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Okres związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty otwarcia oferty.
9. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione.