Pionki, dn. 18.09.2025r.
Nr sprawy: ZP 271.51.2025
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl inwestycje@gmina-pionki.pl
1. Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
„Poprawa infrastruktury oświetlenia drogowego poprzez wymianę opraw na oświetlenie ledowe w 5 sołectwach gminy Pionki”
obejmującego:
-
Wymianę wyeksploatowanych lamp sodowych oświetlenia drogowego na nowe energooszczędne oprawy LED.
-
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in.:
a) demontaż starych opraw oświetleniowych
b) konserwację i czyszczenie wysięgników wraz z uchwytami
c) malowanie i zabezpieczenie antykorozyjne wysięgników
d) dostawę i montaż nowych opraw LED
e) wykonanie prób i pomiarów kontrolnych urządzeń energetycznych,
f) wciąganie przewodów do wysięgników dla zasilania opraw
g) montaż osprzętu zabezpieczającego oprawy i obwody oświetleniowe
h) montaż nowych zacisków zasilających oprawy
i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej - m.in. sporządzenia zestawienia lamp zdemontowanych tj. ilości i mocy oraz zestawienia lamp zamontowanych LED wraz z kompletem dokumentów dla nowych opraw -
Wymagania dotyczące opraw i robót
-
Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania fabrycznie nowych opraw LED, wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej.
-
Oprawy muszą zapewniać możliwość zdalnego zaprogramowania poziomu redukcji mocy i posiadać łącznie:
-
certyfikat ENEC,
-
certyfikat ENEC+,
-
deklarację zgodności CE,
-
oświadczenie producenta o długości udzielonej gwarancji.
-
-
Prace na liniach niskiego napięcia muszą być wykonywane zgodnie z technologią PPN (prace pod napięciem) obowiązującą w PGE, wyłącznie przez osoby uprawnione i zatwierdzone przez Dyrektora PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna, posiadające wymagane kwalifikacje.
-
Przed rozpoczęciem prac należy uzgodnić zasady ich bezpiecznego wykonania w RE Kozienice, a w razie potrzeby uzyskać wyłączenia urządzeń.
-
Harmonogram prac należy przedłożyć:
-
z tygodniowym wyprzedzeniem – dla robót w technologii PPN,
-
z dwutygodniowym wyprzedzeniem – dla robót wymagających wyłączeń urządzeń.
-
-
Montaż opraw powinni realizować pracownicy posiadający odpowiednie doświadczenie oraz wymagane przepisami prawa uprawnienia.
4. Dokumentacja techniczna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do zapytania cenowego ZP 271.51.2025 – Opis przedmiotu zamówienia.
5. Ubezpieczenie
Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia przedmiotu umowy zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy.
6. Organizacja prac
Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo i ciągłość ruchu drogowego. Etapowanie prac musi umożliwiać bezpieczne funkcjonowanie dróg gminnych.
7. Rozwiązania równoważne
Wszystkie odniesienia do norm, certyfikatów i znaków towarowych należy traktować jako dopuszczenie rozwiązań „lub równoważnych”, przy zachowaniu minimalnych parametrów określonych w OPZ.
8. Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia kwotę: 150.000,00zł w ramach realizacji umowy o udzielenie pomocy finansowej ze środków własnych i budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „ Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw Mazowsze 2025 – Mazowsze dla sołectw 2025”
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 10 listopada 2025
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: p. Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
- dokumenty wymagane Opisem Przedmiotu Zamówienia tj:
a) deklarację CE,
b) certyfikat ENEC i ENEC+
c) kartę techniczną
Z uwagi na krótki okres realizacji i wartość zamówienia nie wymagającą stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający odrzuci oferty, z których nie będzie jednoznacznie wynikać spełnienie warunków dot. zastosowanych opraw. Zamawiający nie będzie wzywał do uzupełnienia dokumentów i prowadził negocjacji w zakresie wymagań technicznych dla opraw.
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto.
Zamawiający dokona wyboru oferty z najniższą ceną jednostkową za dostawę i wymianę jednej oprawy Led wśród ofert spełniających wymagania OPZ.
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 24.09.2025, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;