Pionki, dn. 11.09.2025r.
Nr sprawy: ZP 271.48.2025
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl inwestycje@gmina-pionki.pl
1. Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Renowacja pomnika Armii Krajowej w miejscowości Sucha Gmina Pionki
polegająca na:
-
Myciu ciśnieniowym pomnika;
-
Oczyszczeniu kamieni stanowiących element miejsca pamięci, usunięciu wad powierzchni; likwidacji spękań, wyrównaniu podłoża, naprawie spoin, impregnacji;
-
Odnowieniu tablic pamiątkowych umocowanych na kamieniach;
-
Oczyszczeniu i malowaniu elementów metalowych krzyża, symbolu Polski Walczącej;
-
Doprowadzeniu kabli, montażu oświetlenia miejsca pamięci;
-
Wykonaniu i montażu gabloty informacyjnej zawierającej treść poddaną ocenie IPN.
-
Zmianie napisu na tablicy głównej poprzez zastąpienie określenia „okupantem hitlerowskim” na zapis „okupantem niemieckim” – zgodnie z wytycznymi Instytutu Pamięci Narodowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załączony przedmiar robót.
Zamawiający załącza również zdjęcia pomnika, stanowiącego przedmiot dla prowadzonych prac objętych zapytaniem cenowym, ponadto zalecamy dokonanie wizji lokalnej pomnika, który znajduje się w m. Sucha przy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej,Sucha 38A 26-670 Pionki.
Zadanie objęte jest dofinansowaniem z programu „Mazowsze dla lokalnych miejsc pamięci 2025” i podlega obowiązkowi przedłożenia sprawozdania z realizacji zadania objętego grantem finansowy. Z uwagi na powyższe termin realizacji zadania należy traktować jako ostateczny.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 10 listopada 2025r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Dariusz Kustra
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
- dokument potwierdzający uprawnienia do dystrybucji paliw płynnych
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,wartość upustu.
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 17.09.2025, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego lub mailem na adres: zamowienia@gmina-pionki.pl
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;