Nr sprawy: GW.271.4.2022
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/612 15 14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Wynajem koparko-ładowarki wraz z operatorem w celu wykonania i zasypania wykopu przy usuwaniu awarii na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Pionki.
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia jest : Usługa na wykonywanie prac ziemnych tj. wykonanie i zasypanie wykopu przy usuwaniu awarii na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Pionki przy użyciu własnego sprzętu – koparko-ładowarki wraz z operatorem.
Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe netto i brutto za 1 godzinę efektywnej pracy sprzętu wraz z obsługą operatora. W cenie tej mają być uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi ( m.in. praca sprzętu, praca operatora, dojazd do miejsca awarii ). Formularz ofertowy i projekt umowy w załączeniu.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie od podpisania Umowy do dnia 31.12.2023r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, 26-670 Pionki , ul. Zwycięstwa 6 a tel. 48- 612 15 14 lub 48- 384 84 00
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- Urszula Tanana tel. 600 888 732
- Andrzej Kapusta tel. 663 998 894
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują własnym sprzętem tj. koparko-ładowarką oraz osobą posiadającą wymagane uprawnienia do obsługi w/w sprzętu.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę Wykonawcy,
- ………………………………………………………………………………………………
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 24.01.2022 r., do godz. 15.00
w siedzibie Zamawiającego ul. Zwycięstwa 6 a, 27-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: ug@gmina-pionki.pl ,
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Termin otwarcia ofert :
Oferty Wykonawców zostaną otwartew siedzibie Zamawiającego ul. Zwycięstwa 6 a, 27-670 Pionki w dniu 26.01.2022 r. o godz. 10.00 .
9. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące , że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.