- 17.07.2020r. - pytania i odpowiedzi dot. zapytania cenowego
- zmiana terminu składania ofert - nowy termin 23.07.2020r. do godz. 15.00
Pionki, dnia 09.07.2020r.
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro
IGP.271.32.2020
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro, zwracam się o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującegoOpracowanie dokumentacji rozbudowy SUW w m. Mireń.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę SUW w m. Mireń.
Zamówienie obejmuje w szczególności następujący zakres:
-
pozyskanie map do celów projektowych wraz z potwierdzeniem prawidłowości ich wykonania przez właściwy miejscowo ośrodek dokumentacji geodezyjnej,
-
sporządzenie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego zgodnie z przepisami ustawy dnia 27 marca 2003 r. Dz.U.2017.1073 t.j. z dnia 2017.06.02 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w szczególności art.52 tej ustawy i przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie i jego przekazanie zamawiającemu wraz z dokumentami w nich wskazanymi w tym mapami wraz z uzyskaniem decyzji ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego,
-
uzyskanie decyzji środowiskowej,
-
uzyskanie warunków technicznych dla planowanego przedsięwzięcia,
-
uzgodnienie lokalizacji obiektu w na zasadach określonych z przepisami Rozdziału 5 Geodezyjna ewidencja sieci uzbrojenia terenu ustawy z dnia 17 maja 1989 r r. Prawa geodezyjnego i kartograficznego(dawny ZUD). oraz uzyskania wszelkich innych uzgodnień wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
-
dokonanie wszelkich uzgodnień wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
-
Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z projektami wykonawczymi ( w tym projekty branżowe –– po 5 egzemplarzy),
-
Sporządzenie przedmiaru robót – po 5 egzemplarzy + 1 egzemplarz w formie elektronicznej (w formie dokumentu tekstowego),
-
sporządzenie kosztorysu inwestorskiego i ofertowego – po 5 egzemplarzy + po 1 egzemplarzu w formie elektronicznej (w formie dokumentu tekstowego bądź arkusza kalkulacyjnego - umożliwiającego wpisanie komputerowo w kosztorysie ofertowym poszczególnych cen ofertowych),
-
opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – 5 egzemplarzy + 1 egzemplarz w formie elektronicznej (dokument tekstowy),
-
wykonanie badań geotechnicznych,
-
sporządzenie innych opracowań niezbędnych do kompletności dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę,
-
opracowanie należy dostarczyć również w wersji elektronicznej w formacie obsługiwanym przez popularne aplikacje biurowe (odt, doc, pdf, jpg itp.). wersja elektroniczna powinna być tożsama z wersją drukowaną + wersja edytowalna +dwg;
-
opracowanie opisu przedmiotu zamówienia niezbędnego do ogłoszenia przetargu na realizację inwestycji zgodnie z projektem wykonawczym;
-
uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa wszystkich uzgodnień, opinii, warunków technicznych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę .
-
Wykonanie badań geotechnicznych
-
sporządzenie innych opracowań niezbędnych do kompletności dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę
-
opracowanie opisu przedmiotu zamówienia niezbędnego do ogłoszenia przetargu na realizację inwestycji zgodnie z projektem wykonawczym;
-
wykonanie wszelkich innych, powyżej nie wymienionych opracowań uzupełniających i uzgodnień dokumentacji, umożliwiających Zamawiającemu uzyskanie decyzji realizacyjnej oraz wybór wykonawcy robót budowlanychw oparciu o ustawę Prawozamówień publicznych
2.Zakres prac objętych dokumentacją projektową powinien obejmować w szczególności:
-
wykonanie projektu zagospodarowania terenu w obrębie ujęcia i drogi dojazdowej ( ogrodzenie, chodniki, utwardzenia, renowacja terenu obejmująca zbiorniki retencyjne wody, wykonanie pomiarów geodezyjnych i właściwe wyznaczenie granic nieruchomości itp.,
-
wykonanie projektu termomodernizacji budynku SUW z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianą pokrycia dachowego, wymianą posadzki,
-
wykonanie projektu technologii uwzględniającej pełną automatyzację procesów technologicznych wraz z monitoringiem i uwzględnieniem wymiany pomp głębinowych oraz wymianą obudowy jednej studni na obudowę typu Lange, wymianą odżelaziaczy, montażem areatora, wymianą instalacji elektrycznej
-
wykonanie projektu architektoniczno-konstrukcyjnego przebudowy i remontu budynku SUW uwzględniającego obowiązujące przepisy wynikającego z technologii uzdatniania wody,
-
projektów instalacji wewnętrznych sanitarnych i elektrycznych,
-
projektu drogi dojazdowej do SUW,
-
projektów infrastruktury technicznej ( oświetlenie terenu, przyłącza wod-kan., zbiornik na ścieki technologiczne, itp.),
-
wydzielenie pomieszczenia magazynowego lub rozbudowę budynku o takie pomieszczenie
-
wykonanie projektu monitoringu wizyjnego terenu.
Kryterium wyboru oferty – najniższa cena
Termin wykonania zadania: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
Okres związania ofertą – 30 dni
Zamawiający wymaga wykazania wykonania co najmniej 2 (dwóch) usług polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy lub modernizacji lub budowy stacji uzdatniania wody z załączeniem dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane należycie np. referencji, zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania cenowego IGP 271.32.2020
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 23.07.2020r. w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w opisanej kopercie, w wyżej przywołanym terminie do siedziby zamawiającego na adres wskazany powyżej.