Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 zł
GW.271.8.2021
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego: usługi na wykonywanie bieżących remontów pomp ściekowych zatapialnych do przydomowych przepompowni ścieków na kanalizacji ciśnieniowej.
Część I : usługi na wykonywanie bieżących remontów pomp ściekowych zatapialnych do przydomowych przepompowni ścieków na kanalizacji ciśnieniowej typu E/ONE .
Część II : usługi na wykonywanie bieżących remontów pomp ściekowych zatapialnych do przydomowych przepompowni ścieków na kanalizacji ciśnieniowej typu ABATECH .
Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe netto i brutto poszczególnych typów pomp według podanych zakresów remontu. W cenie danego remontu powinien być uwzględniony koszt transportu tj. odbioru pompy i dostawa po remoncie. Proszę o podanie kosztu usługi ogółem wg pozycji od 1 do 16 w części I i od 1 do 14 w części II ( w ofercie pozycja RAZEM ).
Można składać ofertę na część I i II zadania lub dowolnie na jedną z części. Każda część zamówienia będzie rozpatrywana oddzielnie a Umowy zostaną zawarte dla każdej z części odrębnie.
(opis przedmiotu zamówienia)
Termin wykonania zadania: sukcesywnie od podpisania Umowy do dnia 31.12.2021 r.
( podaje Zamawiający )
Okres związania ofertą – 30 dni
Oprócz ceny proszę również o podanie:
- sposobu i terminu płatności
(inne informacje ważne dla zamawiającego, np. warunki gwarancji, warunki płatności)
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 26.03.2021 r. do godz. 15:00 w formie :
- pisemnej na adres: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki
lub
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: woda@gmina-pionki.pl
(adres e-mail)
Osoba do kontaktu : Urszula Tanana tel. 600 888 732
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.