Pionki, dn. 26.06.2024r.
Nr sprawy: IR 271.82.2024
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
1. Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl inwestycje@gmina-pionki.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
„Koncepcja budowy chodnika w Laskach”
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie „Koncepcja budowy chodnika w Laskach od dz. ewid. Nr 175/1, obręb Laski do dz. ewid. Nr 537, obręb Laski, w ciągu drogi wojewódzkiej nr DW 691,
Koncepcja obejmuje:
1) dokonanie wizji w terenie;
2) uzyskanie map zasadniczych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej w zakresie niezbędnym do sporządzenia Koncepcji;
3) wykonanie inwentaryzacji istniejącego pasa drogowego w zakresie niezbędnym do sporządzenia Koncepcji budowy chodnika;
4) rozpoznanie istniejącej nawierzchni jezdni w zakresie rodzaju i grubości warstw;
5) opracowanie Koncepcji zawierającej:
a) część opisową;
b) część rysunkową modernizacji drogi, w tym:
- plan sytuacyjny z geometrią i przebiegiem chodnika,
- przekrój normalny (poprzeczny) z układem warstw nawierzchni,
- plan sytuacyjny z linią rozgraniczającą teren z zaznaczeniem ewentualnych nieruchomości niezbędnych pod niezbędne poszerzenie pasa drogowego i lokalizacji chodnika,
c) rozwiązania odwodnienia pasa drogowego,
d) bilans powierzchni zajętości terenu pod planowanych chodnik,
e) wstępne oszacowanie kosztów realizacji robót,
f) informacje o trybie uzyskania zezwoleń lub decyzji na wykonanie robót budowlanych;
6) uzyskanie z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Departamentu Nieruchomości i Infrastruktury opinii dla proponowanych rozwiązań projektowych w zakresie geometrii drogi;
7) uzyskanie z Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie, Rejon Radom opinii w zakresie proponowanych rozwiązań technicznych drogi;
8) opracowanie koncepcji zgodnie z obowiązującymi przepisami; ilość egzemplarzy drukowanych – 2 + wersja elektroniczna w PDF tożsama z wersją drukowaną.
Szczegółowy zakres zamówienia określa:
- Wzór umowy
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Dariusz Kustra
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 04.07.2024, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;