Pionki, dn. 09.07.2025r.
Nr sprawy: ZP 271.43.2025
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl inwestycje@gmina-pionki.pl
1. Zapraszay do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Rozbiórka starego i budowa nowego ogrodzenia przy ZSP Jedlnia
obejmującego m.in.:
- rozbiórkę istniejącego ogrodzenia z przęseł wraz z demontażem słupków,
- skucie istniejącego fundamentu,
- wykonanie nasypów pod ogrodzenie z zagęszczeniem warstwowym na gruncie nawodnionym w bliskiej lokalizacji rzeki – ok. 190m3
- dostawa i montaż koszy gabionowych o wymiarach 250 cm x 150 cm wraz z wypełnieniem koszy korą kamienną lub kamieniem (średnio 0,7 m³/szt.) - 5 szt.
- montaż ogrodzenia panelowego wysokość ogrodzenia 1,53 m, panele stalowe z drutu fi 4 mm, kolor antracytowy (RAL 7016) – 185mb,
- podmurówka prefabrykowana - 180mb,
- montaż furtek wejściowych – 2szt.,
- wygrodzenie przepompowni ścieków poprzez:
-
wykonanie nasypów mechanicznie w gruncie kat. III-IV (grunt G-1 dowieziony przez Wykonawcę) – ok 147m3
-
utwardzenie skarp i podłoża płytami ażurowymi MEBA gr.8cm z wypełnieniem otworów gruntem urodzajnym z posianiem trawą – 55,50m2
-
wykonanie schodków na skarpie szer.1,00m i długości 2,70m z kostki brukowej szarej HOLLAND gr. 6cm oraz obrzeży betonowych 30*8cm – 1 kpl
-
montaż ogrodzenia panelowego wysokość ogrodzenia 1,53 m, panele stalowe z drutu fi 4 mm, kolor antracytowy (RAL 7016) – ok. 25mb
Opis przedmiotu określa:
- przedmiar robót załączony przez Zamawiającego do zapytania cenowego
Zamawiaczy zaleca dokonanie wizji w terenie (lokalizacji) planowanej inwestycji.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 4 tygodni od daty zawarcia umowy
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Dariusz Kustra
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 15.07.2025, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;