Pionki, dnia 19 lutego 2021 r.
OKE. 271.2.2021
Zapytanie cenowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000,00 zł w przedmiocie:
„ WYKONANIE ZABIEGÓW PIELĘGNACYJNYCH W ROKU 2021 NA BOISKACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY PIONKI, W MIEJSCOWOŚCIACH JEDLNIA KOLONIA I SUSKOWOLA”
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Pionki
ul. Zwycięstwa 6a, 26- 670 Pionki
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000,00zł, zapraszam do złożenia oferty w odpowiedzi na zapytanie cenowe w przedmiocie: „Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w roku 2021 na boiskach znajdujących się na terenie Gminy Pionki, w miejscowościach Jedlnia Kolonia i Suskowola”,według opisu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych na boiskach znajdujących się na terenie Gminy Pionki, w miejscowościach Jedlnia Kolonia i Suskowola, zgodnie z harmonogramem prac pielęgnacyjnych na boiskach piłkarskich pełnowymiarowych o nawierzchni naturalnej, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
TERMIN REALIZACJI:
Termin realizacji przedmiotowego zamówienia do 31.10.2021 r. od dnia udzielenia zamówienia (podpisania umowy).
WARUNKI REALIZACJI:
1. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający oczekuje, że objęte przedmiotem zamówienia usługi wykonywane będą z należytą starannością, zgodnie z najlepszą wiedzą, wykorzystując przy tym dostępny dorobek nauki i praktyki, jak również doświadczenie Wykonawcy i wskazania Zamawiającego tak, aby zapewnić możliwie najwyższy poziom wśród usług tego rodzaju.
3. Wykonawca winien posiadać odpowiedni sprzęt i narzędzia do wykonania prac na nawierzchni trawiastej, będących przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa, p.poż, bhp, ochrony środowiska oraz w sposób minimalizujący możliwość wystąpienia uszkodzeń w nawierzchni (koleiny, wyrywanie darni itp.)
4. Wykonanie prac będących przedmiotem umowy, nastąpi przy użyciu materiałów własnych.
5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić taką organizację pracy, która zagwarantuje ciągłe funkcjonowanie obiektu.
6. W przypadku zaistnienia szkody w przedmiocie umowy, jak i mieniu zlokalizowanym na terenie boisk (ogrodzenia zewnętrzne, wolnostojące wiaty dla zawodników, zaplecze szatniowe, bramki i urządzenia sportowe itp.), Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i sporządzić dwustronny protokół na okoliczność zaistniałej szkody.
WARUNKI PŁATNOŚCI:
Za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala sięzapłatę w formie wynagrodzenia ryczałtowego, przy czym rozliczenie transakcji następować będzie częściami, tj. w wysokości 1/8 wynagrodzenia całościowego (ryczałtowego)za każdy miesiąc wykonywania prac z uwzględnieniem ich zakresu określonegoharmonogramem.Faktury winny zawierać łączną kwotę do zapłaty wraz z rozbiciem na koszty (kwoty) przypadające na poszczególne obiekty – boiska, w danym miesiącu realizacji przedmiotu umowy. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktur są uprzednio sporządzone protokoły z czynności wykonanych przez Wykonawcę w danym miesiącu (osobno dla każdego z boisk) zatwierdzone przez Zamawiającego. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia rodzaju oraz składu wykorzystanych i stosowanych środków pielęgnacji murawy - karty techniczne, dopuszczenia i zalecenia producenta co do stosowania środków, dawkowania i czasookresów stosowania.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Posiadanie przez Wykonawcę umiejętności i doświadczenia zawodowego do należytego wykonania przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej trzy usługi polegające na pielęgnacji, konserwacji terenów zieleni na płytach boisk piłkarskich o nawierzchni naturalnej, przy czym wartość każdej z tych usług (minimum trzy) wynosić będzie nie mniej niż 35.000 zł, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana wraz załączeniem dowodów potwierdzających należyte wykonanie usługi. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
KRYTERIA OCENY OFERT:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium i ich wagą:
-
CENA– łączna cena brutto wykonania prac, będących przedmiotem zamówienia- 60%
-
DOŚWIADCZENIE – doświadczenie w wykonywanych usługach - 40%
Ocena kryterium - Cena (C) nastąpi w skali punktowej od 0 do 60 – maksymalna ilość punktów wynosi 60pkt.
Oferta najtańsza spośród nieodrzuconych ofert otrzyma 60 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, według poniższego wzoru:
cena oferty najtańszej (brutto)
C = ----------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty ocenianej (brutto)
Ocena kryterium - Doświadczenie (D) nastąpi w skali 0 lub 40 pkt, tj:
Wykonawca, który wykaże się wymaganym doświadczeniem przewidzianym zapytaniem cenowym w zakresie:
- świadczenia usługi na więcej niż trzech boiskach - otrzyma 40 pkt
- świadczenia usługi na trzech boiskach - otrzyma 20 pkt.
- Wykonawca, który nie spełni minimalnych wymogów w zakresie doświadczenia – otrzyma 0 pkt.
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P:
P = C + D
MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
1. Oferty należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego w godzinach 7.30-15.30 lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Pionki
ul. Zwycięstwa 6a
26-670 Pionki
Ofertę należy złożyć do dnia 01 marca 2021 r. do godz. 15:30.
2. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opatrzona napisem: „Oferta na wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych na boiskach znajdujących się na terenie Gminy Pionki, w miejscowościach Jedlnia Kolonia i Suskowola”.
3. Odpowiedź na ofertę należy sporządzić na druku „Formularz oferty”, stanowiącym Załącznik Nr 2 do zapytania cenowego i Załączniku Nr 3 „Wykaz wykonanych usług w ostatnich trzech latach”.
4. Do oferty należy dołączyć ponadto dodatkowe dokumenty wynikające z treści Zapytania cenowego.
5. Formularz oferty, oświadczenia i dokumenty sporządzane przez Wykonawcę oraz kopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba lub osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo załączone do oferty winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych lub częściowych.
7. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może dokonać modyfikacji treści. Modyfikacja treści zapytania zapytania cenowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło przekazanie zapytania cenowego Wykonawcom.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego zapytania cenowego bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
9. W przypadku wybrania oferty, oferent zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się i udzielania wyjaśnień:
- w sprawach przedmiotu zamówienia - Irmina Kustra, 48 612 15 14, e-mail: irmina.kustra@gmina-pionki.pl ,
- w sprawach proceduralnych – Łukasz Sikora, 48 612 15 14, e-mail: lukasz.sikora@gmina-pionki.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Pionki mający siedzibę w Urzędzie Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a, 26- 670 Pionki ;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Pionki jest Pani Grażyna Rojek, kontakt: iod@gmina-pionki.pl ;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130.000 zł w przedmiocie: „WYKONANIE ZABIEGÓW PIELĘGNACYJNYCH W ROKU 2021 NA BOISKACH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE GMINY PIONKI, W MIEJSCOWOŚCIACH JEDLNIA KOLONIA I SUSKOWOLA ”
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki:
• załącznik nr 1 – Harmonogram prac pielęgnacyjnych i eksploatacyjnych na boiskach piłkarskich pełnowymiarowych w miejscowości Jedlnia Kolonia i Suskowola
• załącznik nr 2 – Formularz oferty
• załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych usług w ostatnich trzech latach