Pionki, 28.11.2024 r.
Nr sprawy: GPO.271.07.2024
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki
tel. 48-612-15-14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, bądź odpowiednio decyzji odmawiającej ustalenia warunków zabudowy oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego bądź odpowiednio decyzji odmawiającej lokalizacji celu publicznego.
1. Określenie przedmiotu zamówienia :
Usługa ma polegaćna wykonaniu opracowania wyżej wskazanych decyzji na podstawie wizji przeprowadzonej w terenie i dokonanej analizy urbanistycznej.
Wykonawca zobowiąże się, że prace objęte umową będą wykonywane przez osobę wpisaną na listę izby samorządu zawodowego urbanistów lub architektów.
-
Zakres opracowania, o którym mowa powyżej obejmuje:
1/ przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy z uzasadnieniem formalno – prawnym i odpowiednim załącznikiem graficznym, odpowiednio do wymagań określonych przepisami obowiązującego prawa w tym zakresie w tym w szczególności wraz z:
a/ opracowaniem analiz funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie warunków, o których mowa w art.61 ust. 1-5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024.1130 t.j. z dnia 2024.07.29) jako załącznika do decyzji, które tego wymagają, odpowiednio do wymagań określonych przepisami obowiązującego prawa w tym:
b/ przeprowadzeniem w terenie inwentaryzacji urbanistycznych na potrzeby w/w analiz,
c/ przygotowanie projektów decyzji odmawiającej ustalenia warunków zabudowy w przypadku niespełnienia warunków określonych w analizach,
2/ przygotowaniem projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego z uzasadnieniem formalno – prawnym i odpowiednim załącznikiem graficznym, odpowiednio do wymagań określonych przepisami obowiązującego prawa w tym zakresie wraz z dokonaniem niezbędnych analiz wymaganych przepisami prawa.
Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem oferty – załącznik nr 1 do zapytania cenowego.
Wykonawcy będzie przysługiwało również wynagrodzenie za sporządzenie odpowiednio decyzji odmawiającej ustalenia warunków zabudowy lub decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku niespełnienia warunków określonych w analizach, w wysokości określonej powyżej.
Wynagrodzenie o którym mowa powyżej będzie wynagrodzeniem ryczałtowym brutto bez względu na stopień trudności i skomplikowania sprawy i będzie uwzględniało wszystkie koszty Wykonawcy.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 31grudnia 2025 r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-15-14
Pracownikiem uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami jest:
- Kamila Haduch-Skóra.
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga aby siedziba, lub filia lub biuro terenowe Wykonawcy zamówienia znajdowało się w odległości nie większej niż 150km od siedziby Zamawiającego.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 09.12.2024, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;