Nr sprawy: IGP 271.54.2021
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Przedłużenie sieci wodociągowej w m. Mireń
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) budowę sieci wodociągowej z rur prostych polietylenowych PE 100, PN 10, SDR 17 w technologii wykopu otwartego o średnicy DN/OD 90mm długości 165,0m
b) montaż hydrantów przeciwpożarowych naziemnychø 80- 1 kpl.
c) montaż zasuwy odcinającej ø 80 w miejscu spięcia z istniejącym wodociągiem – 1 kpl.
d) wykonanie przejścia poprzecznego wodociągu pod nawierzchnią drogową w technologii przecisku w rurze osłonowej stalowej o średnicy DN 225 o długości 6,0m
e) roboty towarzyszące:
-zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych
- renowacja dróg o nawierzchni nieutwardzonej
f) pracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
g) inne obowiązki wynikające ze wzoru umowy.
Szczegółowy zakres zamówienia określają:
1. Projekt budowlano - wykonawczy – „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mireń gm. Pionki na działkach 5/9 i 260 Jedn. ewid. 142508_2 Pionki;Obręb: 0025Mireń Gm. Pionki”
2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STBiORB) „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mireń gm. Pionki na działkach 5/9 i 260 Jedn. ewid. 142508_2 Pionki;Obręb: 0025Mireń Gm. Pionki”
3. Wzór umowy
- stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 2miesięcy od daty zawarcia umowy
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Andrzej Drózd
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 30.09.2021, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
9. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione;