Nr sprawy: IGP 271.28.2022
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Opracowanie Dokumentacji projektowej modernizacji SUW w m. Czarna
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej określonej w§ 2 i§ 3 wzoru umowydla zadania: Modernizacja SUW w m. Czarna i obejmuje:
-
wykonanie projektu zagospodarowania terenu w obrębie ujęcia ( ogrodzenie, chodniki, utwardzenia, renowacja terenu obejmująca zbiorniki retencyjne wody, wykonanie pomiarów geodezyjnych i właściwe wyznaczenie granic nieruchomości itp. )
-
wykonanie projektu termomodernizacji budynku SUW z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz wyminą pokrycia dachowego, wymianą posadzki
-
wykonanie projektu technologii uwzględniającej pełną automatyzację procesów technologicznych wraz z monitoringiem i uwzględnieniem wymiany pomp głębinowych oraz wymianą obudowy dwóch studni na obudowę typu Lange, montażem lampy UV do uzdatniania wody, wymianą odżelaziaczy, montażem areatora, wymianą instalacji elektrycznej
-
zaprojektowanie wymiany przyłącza elektrycznego do agregatu prądotwórczego
-
zaprojektowanie nowego odstojnika wód popłucznych, likwidacja szamba, odprowadzenie ścieków do kanalizacji sanitarnej
-
wykonanie projektu architektoniczno-konstrukcyjnego przebudowy i remontu budynku SUW uwzględniającego obowiązujące przepisy wynikającego z technologii uzdatniania wody,
-
projektów instalacji wewnętrznych sanitarnych i elektrycznych,
-
projektów infrastruktury technicznej ( oświetlenie terenu, przyłącza wod-kan., zbiornik na ścieki technologiczne, itp.),
-
wydzielenie pomieszczenia magazynowego i socjalnego lub rozbudowę budynku o takie pomieszczenie
-
wykonanie projektu monitoringu wizyjnego terenu
Szczegółowy zakres zamówienia określawzór umowy – stanowiący załącznik nr 2 do zapytania cenowego
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 18miesięcy od daty zawarcia umowy
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Andrzej Drózd
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
W powyższym zakresie Oferent musi przedstawić wykaz z którego wynika że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy lub modernizacji lub budowy stacji uzdatniania wody z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje / poświadczenia Zamawiającego)
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który w ostatnich 5 latach nie wykonał, lub nienależycie wykonał przedmiot zamówienia na podstawie umowy zawartej z Zamawiającym – Gminą Pionki.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 13.05.2022, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
9. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;