Pionki, dn. 02.06.2023r.
Nr sprawy: IR 271.46.2023
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Budowa oświetlenia drogowego w m. Jaśce
obejmującego m.in.:
-
wytyczenie geodezyjne
-
budowę napowietrznej linii oświetleniowej na słupach ŻN-10, 12/20, E10,5/4,3 przewodem izolowanym AsXSn 2x35mm2 ok 625m
-
dobudowę przewodu ośw. Izolowanego AsXSn 2x35mm2 na istniejących słupach linii rozdzielczej – ok 26m
-
montaż opraw oś. Typu Philips BGP281 LED 139-4s/740 II DM 11 PN = 86W, II klasa ochronności z wysięgnikami i bezpiecznikami - 15szt
-
montaż na przewodzie oś. ogranicznika przepięć typu GXO – 0,66/5 – 2 szt.
-
podłączenie opraw do sieci przewodami YDY 2x1,5 – 750V mm2 - ok . 45M
-
podłączenie wysięgników przewodem ALYd – 16mm2 do przewodu PEN lub odizolowanie wysięgnika od słupa poprzez zastosowanie izolacyjnych przekładek pomiędzy metalowym wysięgnikiem i uchwytem mocującym
-
wykonanie uziemienia przy słupach nr 18/8 i 18/14
- bednarka ocynkowana Fe/Zn25x4mm dł. 15M
- pręt miedziowany typu Galmar fi 16 (2x3m)
-
badanie linii kablowych – niezbędne parametry
-
próby pomontażowe
-
inwentaryzacja geodezyjną linii kablowych oraz zamontowanych urządzeń
-
inne obowiązki wynikające z umowy
Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje:
-
Projekt Techniczny „Budowa oświetlenia drogowego w m. Jaśce gm. Pionki – zasilanie ze stacji transf. 15/0,4kV: „Jaśce 2”, „ Jedlnia Kolonia 3”
-
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót budowlanych „Budowa oświetlenia drogowego w m. Jaśce gm. Pionki – zasilanie ze stacji transf. 15/0,4kV: „Jaśce 2”, „Jedlnia Kolonia 3”
-
wzór umowy
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 30 lipca 2023r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Dariusz Kustra
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 09.06.2023, do godz. 12:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;