Pionki, dnia 20.02.2025r.
ZP.271.17.2025
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl inwestycje@gmina-pionki.pl
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000,00zł, zapraszamy do złożenia oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Pionki w roku 2025.
Prosimy o podanie ceny jednostkowej za 1 m2 oraz łącznej wartości robót zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
-
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej naprawa rakowin i drobnych nierówności przy wykorzystaniu emulsji – ok. 600m2
-
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej – naprawa płytkich uszkodzeń do gł. 2 cm – ok. 350 m2
-
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej naprawa uszkodzeń nawierzchni z naruszeniem podbudowy ok. – ok. 700m2
-
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą z wymianą podbudowy gr. 20 cm – 0/63 masa 5 cm – ok. 250m2
Określone powyżej ilości poszczególnych rodzajów robót (pkt 1-4) mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu stosownie do potrzeb zamawiającego.
Szczegółowy zakres zamówienia określają:
- Wzór umowy
stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego
2.Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie w miarę potrzeb nie dłużej niż do 15 grudnia 2025r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Dariusz Kustra
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5.Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
6.Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto.
7.Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 27.02.2025, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8.Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
-
nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
-
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie -
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
-
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione;