Pionki, dn. 26.11.2024r.
Nr sprawy: ZP 271.11.2024
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl
1. Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Modernizacja oświetlenia drogowego poprzez wymianę opraw elektrycznych w m. Mireń
obejmującego:
-
demontaż 41 opraw oświetleniowych sodowych,
-
demontaż 41 wysięgników opraw oświetleniowych wraz z bezpiecznikiem,
-
zabudowę 60 wysięgników typu W1,0x1,0 o nachyleniu 20°,
-
zabudowę 60 Opraw oświetleniowych LED - zastosować oprawy zgodne z opisem w pkt 4.3 Projektu Techcznego „Wymiana opraw oświetlenia drogowego w miejscowości Mireń, gm. Pionki”
-
zasilanie oprawy wykonać kablem YDY 2x1.5mm2.
-
zabudowę 60 bezpieczników napowietrznych BN25A
-
dla zabezpieczenia oprawy zastosować wkładkę topikową 6A
Lokalizacja punktów oświetleniowych wg załącznika PS
Szczegółowy opis przedmiotu określa:
- Projekt Techniczny „Wymiana opraw oświetlenia drogowego w miejscowości
Mireń, gm. Pionki”
- Przedmiar robót Wymiana opraw oświetlania ulicznego w m. Mireń gm. Pionki.
- wzór umowy
załączone przez Zamawiającego do zapytania cenowego.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 17 grudnia 2024r.
Termin nie podlega negocjacji z uwagi na możliwe dofinansowanie ze środków zewnętrznych i konieczność bezwzględnego rozliczenia dofinansowania do dnia 20.12.2024r.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że unieważni postępowanie w przypadku nieotrzymania dofinansowania ze środków zewnętrznych w ramach złożonego wniosku.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Dariusz Kustra
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 02.12.2024, do godz. 12:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;
5) Zamawiający unieważni postępowanie również w przypadku nieotrzymania środków zewnętrznych na dofinansowanie realizacji zadania.