Aktualizacja !
20.10.2025r. - zaktualizowano wzór oferty
22.10.2025 - aktualizacja wymaganego doświadczenia
Pionki, 17.10.2025r.
ZP 271.57.2025
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: zamowienia@gmina-pionki.pl
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
1. W związku z prowadzonym wstępnym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 złotych, zapraszam do złożenia oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego :
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:
Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków
w m. Jedlnia
dokumentacja projektowa przedmiotowej inwestycji dostępna jest pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ce69b00-a6b4-42fc-b980-ad3392ff2355
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
-
reprezentowanie Zleceniodawcy na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z projektem budowlanym oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej
-
sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
-
sprawdzanie i odbior robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji , urządzeń technicznych.
-
udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym.
-
potwierdzanie usunięcia wad oraz potwierdzanie obmiaru robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót.
-
informowanie na bieżąco Zleceniodawcy – Gminy Pionki o postępach robót
3. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 30 września 2027r.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne/proceduralne - Łukasz Sikora
5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- posiadają kwalifikacje i uprawnienia budowlane wydane przez Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa w wymaganych branżach – wzór oferty
- są członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- posiadają siedzibę, lub odział terenowy / biuro terenowe nie dalej niż 125km od terenu inwestycji,
- wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert sprawowali nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie lub rozbudowie lub przebudowie, lub modernizacji oczyszczalni ścieków lub podczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00zł brutto
6. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
- kopię uprawnień budowlanych
- potwierdzenie członkowska Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa
- referencje potwierdzające sprawowanie nadzoru inwestorskiego
7. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
8. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy przesłać:
-
w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 23.10.2025, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście -
lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
9. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;








