Pionki, 31.03.2025r.
ZP 271.26.27.2025
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: zamowienia@gmina-pionki.pl
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
1. W związku z prowadzonym wstępnym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 złotych, zapraszam do złożenia oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego :
"Zakup głowicy koszącej i wysięgnika wielofunkcyjnego do ciągnika rolniczego”
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa głowicy koszącej i wysięgnika wielofunkcyjnego do ciągnika rolniczego na potrzeby Urzędu Gminy Pionki
1) Wysięgnik wielofunkcyjny: WWT608K PRONAR lub równoważny, o parametrach nie gorszych niż:
Zasięg poziomy 5,49 m
Sposób mocowania na ciągniku Tylny TUZ
Napęd Hydrauliczny - własny
Sterowanie Elektryczne proporcjonalne
Moc pompy hydraulicznej 40,2 kW
Kąt obrotu głowicy 215 stopni
Nominalne ciśnienie oleju 200 bar
Pojemność zbiornika oleju 180 l
Masa zestawu (z głowicą koszącą GK110) 1495 kg
Przyłącze narzędzi 80x80 mm
Szerokość transportowa 1690 mm
Położenie wysięgnika względem nośnika prawe
Maksymalna prędkość obrotowa WOM 540 obr./min
Wałek WOM
2) Głowica do wysięgnika wielofunkcyjnego: GK140 Pronar lub równoważna o parametrach nie gorszych niż:
Długość w położeniu transportowym 920 mm
Szerokość w położeniu transportowym 1590 mm
Wysokość w położeniu transportowym 625 mm
Napęd hydrauliczny
Szerokość robocza 1400 mm
Ilość noży tnących 12 szt
Średnica wału roboczego 133 mm
Średnica wału kopiującego 133 mm
Nom. ciśnienie oleju 250 bar
Nom. przepływ oleju 90 l/min
Moc silnika hydraulicznego 35 kW
Waga 318 kg
Rodzaj noży - bijakowe (młotkowe)
Sposób mocowania belka kwadratowa 80x80
3. Pakowanie, dostawa, ubezpieczenie w transporcie stanowi koszt Wykonawcy.
4. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz zgodne z wymaganiami wskazanymi w pkt 2 zapytania cenowego ZP 271.25.26.2024, kompatybilne między sobą i z ciągnikiem Deutz Fahr z serii 6170 RCSCHIFT.
5. Wykonawca dostarczy wszystkie wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 09 maja 2025r.
7. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne/proceduralne - Łukasz Sikora
8. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
10. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
11. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy przesłać:
-
w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 08.04.2025, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście -
lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
12. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;