Nr sprawy: GK.271.2.2024
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
ul. Zwycięstwa 6a
26-670 Pionki
tel. 48/612-15-14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Usługi na wykonywanie bieżących remontów pomp ściekowych zatapialnych do przydomowych przepompowni ścieków na kanalizacji ciśnieniowej.
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia jest :
Usługi na wykonywanie bieżących remontów pomp ściekowych zatapialnych do przydomowych przepompowni ścieków na kanalizacji ciśnieniowej.
I - usługi na wykonywanie bieżących remontów pomp ściekowych zatapialnych do przydomowych przepompowni ścieków na kanalizacji ciśnieniowej typu E/ONE.
II - usługi na wykonywanie bieżących remontów pomp ściekowych zatapialnych do przydomowych przepompowni ścieków na kanalizacji ciśnieniowej typu Abatech .
Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe netto i brutto poszczególnych typów pomp według podanych zakresów remontu. W cenie danego remontu powinien być uwzględniony koszt transportu tj. odbioru pompy i dostawa po remoncie. Proszę o podanie kosztu usługi ogółem wg pozycji od 1 do 17 w części I i od 1 do 14 w części II ( w ofercie pozycja RAZEM ).
Można składać ofertę na część I i II zadania lub dowolnie na jedną z części.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie od podpisania Umowy do dnia 31.12.2024 r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, 26-670 Pionki , ul. Zwycięstwa 6 a tel. 48- 612 15 14 lub 48- 384 84 00
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- Urszula Tanana tel. 600 888 732
- Andrzej Kapusta tel. 663 998 894
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Nie dotyczy
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy,
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 22.01.2024 r., do godz. 13.00
w siedzibie Zamawiającego ul. Zwycięstwa 6 a, 27-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: ug@gmina-pionki.pl ,
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Okres związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty otwarcia oferty.
9. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione.