Nr sprawy: GW.271.9.2021
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
tel. (48) 612-15-14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Usługi na wykonywanie bieżących remontów pomp ściekowych zatapialnych do przydomowych przepompowni ścieków na kanalizacji ciśnieniowej.
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia jest :
Usługi na wykonywanie bieżących remontów pomp ściekowych zatapialnych do przydomowych przepompowni ścieków na kanalizacji ciśnieniowej.
Część I: usługi na wykonywanie bieżących remontów pomp ściekowych zatapialnych do przydomowych przepompowni ścieków na kanalizacji ciśnieniowej typu E/ONE
Część II: usługi na wykonywanie bieżących remontów pomp ściekowych zatapialnych do przydomowych przepompowni ścieków na kanalizacji ciśnieniowej typu
Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe netto i brutto poszczególnych typów pomp według podanych zakresów remontu. W cenie danego remontu powinien być uwzględniony koszt transportu tj. odbioru pompy i dostawa po remoncie. Proszę o podanie kosztu usługi ogółem wg pozycji od 1 do 16 w części I i od 1 do 14 w części II ( w ofercie pozycja RAZEM ).
Można składać ofertę na część I i II zadania lub dowolnie na jedną z części. Każda część zamówienia będzie rozpatrywana oddzielnie a Umowy zostaną zawarte dla każdej z części odrębnie.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie od podpisania Umowy do dnia 31.12.2021r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, 26-670 Pionki , ul. Zwycięstwa 6 a tel. 48- 612 15 14 lub 48- 384 84 00
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- Urszula Tanana tel. 600 888 732
- Andrzej Kapusta tel. 663 998 894
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Nie dotyczy
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę Wykonawcy,
- ………………………………………………………………………………………………
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 21.05.2021 r., do godz. 15.00
w siedzibie Zamawiającego ul. Zwycięstwa 6 a, 27-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: ug@gmina-pionki.pl ,
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Termin otwarcia ofert :
Oferty Wykonawców zostaną otwartew siedzibie Zamawiającego ul. Zwycięstwa 6 a, 27-670 Pionki w dniu 24.05.2021r. o godz. 10.00 .
9. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące , że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione ;
Załączniki :
załącznik nr1 -Zapytanie cenowe usługi na wykonywanie bieżących remontów pomp ściekowych zatapialnych do przydomowych przepompowni ścieków na kanalizacji ciśnieniowej. ”
załącznik nr 2 – Formularz oferty (PDF i wersja edytowana)
załącznik nr 3 – Formularz oferty ( wersja edytowana)
załącznik nr 4 - Wzór umowy
załącznik nr 5 -Klauzula informacyjna