Uwaga! 12.11.2019 poprawiono wzór oferty i opis przedmiotu zamówienia:
- tablica interaktywna z projektorem nie jest objęta zamówieniem i została wykreślona z powyższych dokumentów
Pionki, dnia 07.11.2019 r.
GZOiW.26.5.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zakup pomocy dydaktycznych tj. sprzętu komputerowego, urządzeń i dostarczenia oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych w ramach realizacji „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych” - nazwa zadania: Modernizacja pracowni informatycznej w Publicznej Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Suchej,
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro.
ZAMAWIAJĄCY : Gmina Pionki
ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki
I. Zamawiający zaprasza do złożenia ofert na zakup pomocy dydaktycznych tj. sprzętu komputerowego, urządzeń i dostarczenia oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych w ramach realizacji „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych” - nazwa zadania: Modernizacja pracowni informatycznej w Publicznej Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Suchej.
Szczegółowy zakres przedmiotuzamówienia określają :
- „Opis przedmiot umowy wymagane parametry” - stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
II. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia - do dnia 5 grudnia 2019r
III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania :
- ofert wariantowych,
- ofert częściowych.
Oferent powinien złożyć ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta powinna być dostarczona osobiście lub przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera - pod adres: Gmina Pionki , ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki do dnia 15.11.2019 roku do godz. 15.00 (decyduje data wpływu).
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
V. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
VI. OCENA OFERTY
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Cena – 100%.
VII . INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawcę poprzez e -mail lub telefonicznie
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Osoba do kontaktu: Katarzyna Konopska, e-mail: gzoiw@gmina-pionki.pl, telefon 48 612 53 18.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
Załączniki do zapytaniaofertowego :
-
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry.
-
Załącznik nr 2 Wzór oferty.
-
Załącznik nr 3 Wzór umowy.