Pionki, dn. 30.10.2024r.
Nr sprawy: ZP 271.06.2024
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.pl inwestycje@gmina-pionki.pl
1. Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Budowa oświetlenia drogowego w m. Adolfin
obejmującego:
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii oświetlenia drogowego w m. Adolfin obejmująca m.in.:
-
budowę napowietrznej linii oświetleniowej - m. 445
- proj. przewody AsXSn 2x35 mm2,
- zastosowane słupy typu ŻN-10/200, E-10,5/4.3
-
montaż opraw ledowych typu Schreder Teceo 1 5102 LED - szt. 17
safe 48 Cree SP-G2 500mA NW Flat o mocy P=75W w II kl.
ochrony z wysięgnikami i bezpiecznikami
-
montaż na przewodzie ośw. ograniczników przepięć - szt. 3
typu GXO-0,66/5
-
podłączenie opraw do sieci przewodami YDY2x1,5–750Vmm2 - m 51
-
wymiana wkładki bezpiecznikowej Bi-wtz 35A na wkładkę - szt. 1
bezpiecznikową Bi-wtz 20A
Szczegółowy opis przedmiotu określa:
- Projekt Techniczny Budowa oświetlenia drogowego w m. Adolfin gm. Pionki- zasilanie ze stacji transf. 15/0,4kV "Adolfin 3"
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna „Budowa oświetlenia drogowego w m. Adolfin gm. Pionki- zasilanie ze stacji transf. 15/0,4kV "Adolfin 3"
- wzór umowy
załączone przez Zamawiającego do zapytania cenowego.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 29listopada 2024r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Dariusz Kustra
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 06.11.2024, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;