Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego o wartości
nieprzekraczającej równowartości 130.000 zł
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 złotych, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego:
Demontaż i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pionki – X etap
1.Termin realizacji zamówienia: 15.09.2023 r.
2.Okres związania ofertą: 30 dni
3. Zamawiający zastrzega zmiany ilości utylizowanego azbestu adekwatnie do posiadanych środków na realizację zamówienia, ale nie mniej niż 90 Mg.
4.Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 22.05.2023 r. w Kancelarii Urzędu Gminy Pionki – 26-670 Pionki ul. Zwycięstwa 6A lub lub w formie przesyłki pocztowej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: ug@gmina-pionki.pl z datą wpływu określoną powyżej.
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowania odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy lub zlecenia wykonania zamówienia.