Łukasz Sikora pok. 18 tel.(48)612-15-14
e-mail. lukasz.sikora@gmina-pionki.pl
Do zadań samodzielnego stanowiska ds. zamówień publicznych należą w szczególności:
-
Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących dostaw, usług lub robót budowlanych według potrzeb zgłaszanych przez gminne komórki organizacyjne, gminne jednostki organizacyjne w ramach planowanych w budżecie Gminy środków finansowych, zgodnie z zasadami i trybem określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i aktach wykonawczych, przy współpracy i udziale przedstawicieli tych komórek i jednostek, w tym:
-
ustalanie właściwego, zgodnego z przepisami prawa, trybu udzielania zamówień publicznych;
-
przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektów umów oraz innych dokumentów związanych z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego przy współpracy merytorycznych komórek organizacyjnych i gminnych jednostek organizacyjnych wnioskujących i realizujących planowane zamówienie;
-
przygotowanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej, w tym organizacja techniczna posiedzeń komisji dotyczących wyboru wykonawców (wraz z odpowiednią merytorycznie komórką organizacyjną) w zakresie i według zasad określonych w przedmiotowych regulaminach;
-
analiza stosowanych procedur i wnioskowanie o wprowadzanie odpowiednich zmian;
-
zapewnienie terminowego publikowania informacji i ogłoszeń związanych z udzielaniem zamówienia w miejscach wskazanych w ustawie;
-
współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych oraz Urzędem Publikacji Unii Europejskiej, przygotowywanie wystąpień do właściwych organów w zakresie wynikającym z przepisów prawa zamówień publicznych;
-
prowadzenie rejestru zamówień publicznych realizowanych przez Gminę;
-
sporządzanie wymaganej sprawozdawczości w zakresie realizacji Prawa zamówień publicznych, a także współpraca w tym zakresie z jednostkami budżetowymi;
-
kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonych zamówień.
-
Opracowywanie regulaminów, procedur i zasad w zakresie udzielania zamówień publicznych w Urzędzie;
-
Przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie zamówień publicznych;
-
Prowadzenie Centralnego Rejestru Umów, zgodnie z zasadami określonymi odrębnym zarządzeniem Wójta.








