Aktualizacja:
09.11.2021:
- odpowiedź na pytanie Wykonawcy
- wydłużenie terminu składania ofert do 15.11.2021
- wydłużenie terminu realizacji do 15.12.2021
Nr sprawy: IGP 271.70.2021
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Wymiana kotłów olejowych w PSP Sucha
1. Określenie przedmiotu zamówienia :
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana i dostawa dwóch kotłów grzewczych olejowych wraz z oprzyrządowaniem i sterowaniem, których parametry techniczne określa „PROJEKT BUDOWLANY TECHNOLOGICZNY WYMIANA KOTŁÓW W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ w miejscowości Sucha gm.Pionki Jedn. ewid. 142508_2 Pionki Obręb: 0007 Sucha nr ewid dz.169/6”, stanowiący załącznik do umowy i jej integralną część., w Publicznej Szkole Podstawowej w miejscowości Sucha gm. Pionki w miejsce dotychczas zamontowanych.
1.2. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
-
demontaż istniejących kotłów i starego zabezpieczenia kotłów/ naczynie zbiorcze otwarte wraz z orurowaniem,
-
dostarczenie urządzeń, o których mowa w pkt. 1.1,
-
montaż nowych kotłów wraz z armaturą, sterowaniem i naczyniem wzbiorczym przeponowym,
-
wykonanie czerpni ściennych dla przewodów powietrznych wraz z ich montażem,
-
kompleksowe uruchomienie instalacji /próby ciśnieniowe,rozruch.
-
przeszkolenie 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń w siedzibie Zamawiającego,
-
utylizacji zdemontowanych urządzeń i materiałów
Szczegółowy zakres zamówienia określają:
- PROJEKT BUDOWLANY TECHNOLOGICZNY WYMIANA KOTŁÓW W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ w miejscowości Sucha gm.Pionki Jedn. ewid. 142508_2 Pionki Obręb: 0007 Sucha nr ewid dz.169/6
- przedmiar robót
- Wzór umowy
stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 15 grudnia 2021r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Andrzej Drózd
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
- przedmiar/kosztorys ofertowy – wzór w załączeniu
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 15.11.2021, do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;