Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Gminnego Zarządu Oświaty i Sportu w Pionkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pionki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 6a
1.5.2.) Miejscowość: Pionki
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486121514
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-pionki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-pionki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Gminnego Zarządu Oświaty i Sportu w Pionkach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96414225-3fc5-4893-a491-959a2b508a86
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060458/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Gminnego Zarządu Oświaty i Sportu w Pionkach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96414225-3fc5-4893-a491-959a2b508a863.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Platforma e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Komunikacja za pośrednictwem Platformy jest preferowanym sposobem przekazywania informacji (a w przypadku składania ofert wymaganym
bezwzględnie).
2. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres:
a)Elektroniczna Skrzynka Podawcza na platformie ePUAP: /m514v4lrhk/skrytka
b) lub ug@gmina-pionki.pl.
link do postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-96414225-3fc5-4893-a491-959a2b508a86