Pionki, dnia 22.07.2020 r.
GN.271.6.1.2020
Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro, zapraszamy do przedstawienia oferty cenowej wykonania zamówieniarealizowanego ”Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Pionki”.
Zadanie realizowane przy pomocy środków z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”
I. Opis zadania – zakres rzeczowy:
1)Opracowanie ankiet – merytoryczne opracowanie treści ankiety, przygotowanie wersji online, przygotowanie ankiety w formie tradycyjnej, w tym wydruki w ilości niezbędnej do właściwego przeprowadzenia inwentaryzacji.
2) Realizacja kampanii informacyjnej, poprzez stworzenie dedykowanej strony internetowej dla inwentaryzacji, umożliwiającej wypełnienie ankiet online, sporządzenie ogłoszenia w formie komunikacji elektronicznej (strona internetowa i BIP Urzędu Gminy) oraz rozdysponowanie ulotek informacyjnych wśród mieszkańców.
3) Inwentaryzacja źródeł ciepła w każdym lokalu lub budynku położonym na terenie gminy ogrzewanym indywidualnie, w tym: mieszkalnym (jednorodzinnym i wielorodzinnym) ok. 3305 obiektów, handlowym, usługowym – ok. 542 obiekty, użyteczności publicznej – 21 obiektów.
4) Opracowanie pełnej bazy danychźródeł ciepła w każdym lokalu lub budynku położonym na terenie gminy ogrzewanym indywidualnie, w tym: mieszkalnym (jednorodzinnym i wielorodzinnym), handlowym, usługowym, użyteczności publicznej. Baza danych stanowić będzie tabelaryczne zestawienie wyników przeprowadzonej inwentaryzacji w arkuszu kalkulacyjnym Excel – 1 komplet w wersji elektronicznej w formacie .xls.
5) Opracowanie raportu końcowego obejmującego zestawienie i podsumowanie uzyskanych wyników inwentaryzacji – 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej
w formacie .pdf.
II. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wykorzystania metody wywiadu bezpośredniego (wypełnienie ankiet w formie papierowej lub elektronicznej podczas oględzin), lub, w szczególności w sytuacji:trwania stanu epidemii, lubtrwania stanu zagrożenia epidemicznego, lubzaleceń dotyczących minimalizacji kontaktów bezpośrednich w związku z koronawirusem SARS-CoV-2, lub braku możliwości dotarcia bezpośredniego (w szczególności, gdy ankieter nie zastanie osoby w gospodarstwie domowym/lokalu kompetentnej do udzielenia informacji) – inwentaryzacja może być przeprowadzona metodą inną, pozwalającą na jednoznaczną identyfikację źródła i sposobu ogrzewania budynku lub lokalu, tj. z wykorzystywaniem środków komunikacji na odległość (przeprowadzenie wywiadu telefonicznego, samodzielne uzupełnienie ankiet online bądź tradycyjnie).
2) zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z wytycznymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie zawartymi w „Wytycznych do przygotowania inwentaryzacji – aktualizacja”,
3) zamieszczenia informacji, że Zadanie jest współfinansowane (lub sfinansowane) ze środków Województwa Mazowieckiego. Informacja o treści: Zadanie pn. ”Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Pionki” zrealizowano przy pomocy środków z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020” – powinna znaleźć się we wszystkich materiałach, publikacjach, informacjach dla mediów, ogłoszeniach na stronie internetowej Beneficjenta (Urzędu Gminy) oraz portalach społecznościowych i innych mediach internetowych Beneficjenta (Urzędu Gminy), zgodnie z wytycznymi do stosowania logo Marki Mazowsze.
4) Pozyskania podczas inwentaryzacji, dla każdego inwentaryzowanego obiektu następujące danych:
-
dane adresowe:
-
powiat,
-
gmina,
-
miejscowość (ew. dzielnica),
-
ulica,
-
numer budynku,
-
numer lokalu;
-
-
dane o budynku/lokalu:
-
typ budynku,
-
powierzchnia użytkowa budynku/lokalu wyrażona w m2,
-
ocieplenie, przeprowadzone termomodernizacje;
-
-
dane o źródle/źródłach ciepła – w każdym budynku lub lokalu:
-
kocioł na paliwa stałe:
-
liczba źródeł,
-
charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa),
-
rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta, brak informacji – jeśli nie jest znany),
-
klasa kotła na podstawie tabliczki znamionowej lub dokumentu oświadczającego emisję (brak klasy lub brak informacji, klasa 3, klasa 4, klasa 5, ekoprojekt),
-
sposób podawania paliwa (ręczny bez wentylatora, ręczny z wentylatorem, podajnik automatyczny, brak informacji – jeśli nie jest znany),
-
urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]),
-
sprawność cieplna (brak informacji – jeśli nie jest znana),
-
rok instalacji,
-
rok produkcji (brak informacji – jeśli nie jest znany),
-
moc [MW] (brak informacji – jeśli nie jest znana),
-
źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie),
-
-
kocioł gazowy, kocioł olejowy, ogrzewanie elektryczne:
-
liczba źródeł,
-
charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa),
-
-
sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne –charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa),
-
piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek:
-
liczba źródeł,
-
charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa),
-
rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta, brak informacji – jeśli nie jest znany),
-
ekoprojekt (tak lub nie),
-
urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]),
-
sprawność cieplna (brak informacji – jeśli nie jest znana),
-
rok instalacji,
-
rok produkcji (brak informacji – jeśli nie jest znany),
-
moc [MW] (brak informacji – jeśli nie jest znana),
-
źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie),
-
-
piec kaflowy:
-
liczba źródeł,
-
rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta, brak danych – jeśli nie jest znany),
-
urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]),
-
sprawność cieplna (brak danych – jeśli nie jest znana),
-
rok instalacji,
-
moc [MW] (brak danych – jeśli nie jest znana),
-
źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie),
-
-
roczne zużycie paliw dla kotła/pieca (węgiel orzech [ton], węgiel kostka [ton], węgiel groszek [ton], węgiel miał [ton], węgiel brunatny [ton], drewno kawałkowe [metr przestrzenny], pellet/brykiet [ton], inna biomasa [ton], gaz przewodowy (sieć) [m3], gaz butla/zbiornik LPG/zbiornik LNG [m3], olej opałowy [litr], brak informacji – jeśli nie jest znane),
-
plany dotyczące zmiany sposobu ogrzewania.
-
5) Sporządzenia raportu końcowego z przeprowadzonej inwentaryzacji, który powinien zawierać podsumowanie obejmujące:
-
dane adresowe gminy,
-
wskazanie osoby do kontaktu,
-
wykorzystaną metodę,
-
zestawienie uzyskanych wyników, w szczególności:
-
liczbę zinwentaryzowanych budynków i lokali,
-
łączną powierzchnię użytkową zinwentaryzowanych budynków w podziale na sposób ogrzewania [m2] (kotły opalane węglem, kotły opalane drewnem, kotły opalane pelletem, kotły gazowe, kotły olejowe, ogrzewanie elektryczne, sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne, piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek, piec kaflowy i inne),
-
liczbę budynków nieocieplonych,
-
liczbę i rodzaj źródeł ciepła w podziale na kotły opalane węglem, kotły opalane drewnem, kotły opalane pelletem, kotły gazowe, kotły olejowe, ogrzewanie elektryczne, sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne, piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek, piec kaflowy i inne,
-
liczbę źródeł ciepła spełniających wymogi ekoprojektu,
-
łączne roczne zużycie paliw w zinwentaryzowanych budynkach (węgiel orzech [ton], węgiel kostka [ton], węgiel groszek [ton], węgiel miał [ton], węgiel brunatny [ton], drewno kawałkowe [metr przestrzenny], pellet/brykiet [ton], inna biomasa [ton], gaz przewodowy (sieć) [m3], gaz butla/zbiornik LPG/zbiornik LNG [m3], olej opałowy [litr]) – w przypadku niekompletnych danych należy wskazać również liczbę budynków i lokali, dla których nie zebrano danych,
-
podsumowanie zebranych informacji dotyczących planów zmiany sposobu ogrzewania.
Termin wykonania zadania: do 30.10.2020 r.
Okres związania ofertą – 30 dni
Kryterium wyboru oferty – najniższa cena
Dodatkowe warunki udzielenia zamówienia:
O udzielenie zamówienia objętego niniejszym zapytaniem może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki:
1. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia
3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia;
4. Warunki rozliczenia – Faktura wystawiona przez Wykonawcę jednorazowo po zakończeniu zadania
5. Pozostałe warunki – zgodnie z załączonym projektem umowy
Ofertę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zapytania wraz załącznikami określonymi w pkt 1 prosimy złożyć do dnia 30.07.2020 r. w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6A, 26-670 Pionki
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.