O B W I E S Z C Z E N I E WÓJTA GMINY PIONKI o wszczęciu postępowania o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 61 § 4, art. 10 § 1 oraz art. 49 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U.2024.572 t.j. z dnia 2024.04.15 ), art. 53 ust. 1 – ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024.1130 t.j. z dnia 2024.07.29) zawiadamiam o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. zamierzenia polegającego na : budowie sieci kanalizacji sanitarnej na działkach o nr ew. 3; 6/18; 6/19; 6/20; 6/21; 8/13; 8/15; 10/3; 12/3; 175/1; 175/2; 176/1; 177/1; 178/1; 179/1; 180/1; 181/1; 182/1; 183/1; 184/1; 184/2; 185/1; 186/1; 187/1; 188/5; 188/3; 189/1; 190/1; 191/1; 192/5; 192/3; 193/1; 194/1; 195/1; 196/1; 197/1; 198/1; 199/1; 200/1; 201/1; 202/1; 203/1; 204/1; 205/5; 205/3; 206/1; 207/1; 208/1; 209/1; 210/5; 210/3; 211/5; 211/3; 212/1; 213/5; 214/5; 214/3; 215/3; 216/5; 217/5; 219/1; 220/1; 221/1; 222/1; 223/1; 224/1; 225/5; 225/3; 226/1; 227/1; 228/1; 229/1; 230/1; 231/1; 232/1; 233/1; 234/1; 235/1 położonych w obrębie 0024 Bieliny.
Postępowanie administracyjne w powyższej sprawie wszczęte zostało na wniosek: Gminy Pionki Data wpływu : 26.09.2024 r.
Zainteresowani mogą zapoznać się z treścią wniosku w siedzibie Urzędu Gminy w Pionkach, ul Zwycięstwa 6A, 26-670 Pionki, pokój nr 21, II piętro w godzinach 8:00-15:00.
Zgodnie z art. 49 KPA doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dniu od dnia publicznego obwieszczenia. Niniejsze obwieszczenie zostanie podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie w publiczny wykazie danych na stronie BIP Urzędu Gminy Pionki :
bip.gmina-pionki.pl/ oraz przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń : UG Pionki przy ulicy Zwycięstwa 6A – II piętro.
W związku z powyższym informuje się, że w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy i wnosić uwagi do planowanej inwestycji w Urzędzie Gminy w Pionkach w pokoju nr 21.