Pionki, dnia 26.11.2024 r.
GPO.6733.13.2024
O B W I E S Z C Z E N I E
WÓJTA GMINY PIONKI
o wszczęciu postępowania
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 61 § 4, art. 10 § 1 oraz art. 49 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U.2024.572 t.j. z dnia 2024.04.15 ), art. 53 ust. 1 – ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2024.1130 t.j. z dnia 2024.07.29)
zawiadamiam
o wszczęciu postępowania w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dot. zamierzenia polegającego na :
budowie sieci kanalizacji sanitarnej na działkach o nr ew. 12/3; 12/5; 13; 15/1; 17/7; 17/8; 17/10; 17/11; 19/1; 21/1; 23/1; 25/1; 26; 28/1; 28/2; 30; 31/1; 32/1; 32/2; 33/1; 34; 37; 40/1; 40/2; 43; 46; 49; 53/2; 53/3; 53/4; 55; 59/1; 229/7; 229/13; 230/6; 230/10; 230/11; 261; 266; 272/1; 276/2; 363/2; 365położonych w obrębie 0001 Jaroszki, 1/1; 1/2 położonych w obrębie 0010 Zadobrze oraz 17/13; 95; 96; 101 położonych w obrębie 0014 Stoki.
Postępowanie administracyjne w powyższej sprawie wszczęte zostało na wniosek:
Usługi Projektowe Ewa Świerzewska
Data wpływu : 19.11.2024 r.
Zainteresowani mogą zapoznać się z treścią wniosku w siedzibie Urzędu Gminy w Pionkach, ul Zwycięstwa 6A, 26-670 Pionki, pokój nr 21, II piętro w godzinach 8:00-15:00.
Zgodnie z art. 49 KPA doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dniu od dnia publicznego obwieszczenia. Niniejsze obwieszczenie zostanie podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie w publiczny wykazie danych na stronie BIP Urzędu Gminy Pionki : bip.gmina-pionki.pl/ oraz przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń : UG Pionki przy ulicy Zwycięstwa 6A – II piętro.
W związku z powyższym informuje się, że w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy i wnosić uwagi do planowanej inwestycji w Urzędzie Gminy w Pionkach w pokoju nr 21.
Rozdzielnik:
-
tablica ogłoszeń Urzędu Gminy Pionki,
-
a/a.
Wywieszono:.................................… Zdjęto:..............................................