Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r (Dz. U. z 2018 poz. 1000 z póżn. zm. ) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wypełniając niniejszy wniosek wskazuje się, że:
Administratorem, przekazanych przez Państwa danych jest Urząd Gminy Pionki reprezentowany przez Wójta Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, email: ug@gmina-pionki.pl . Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (art. 37 ust 1 lit a RODO), z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Zwycięstwa 6a, 26-670 Pionki, telefonicznie (48) 612-15-14, lub email: iod@gmina-pionki.pl
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań publicznych, zgodnie z art. art. 6 ust 1 lit a i lit e RODO, w celu rozpoznania wniosku o odbiór – transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest z terenów prywatnych nieruchomości położonych w Gminie Pionki wynikających z Programu Usuwania Azbestu I Wyrobów Zawierających Azbest Na Lata 2010 – 2032, uchwalonego przez Radę Gminy Pionki dnia 24.02.2011 r. (uchwała nr 5/53/2011), w zakresie wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest oraz ich transportem i unieszkodliwieniem, a także ułatwieniem kontaktu w związku z podaniem numeru telefonu.
- Celem przetwarzania danych jest spełnienie obowiązków wynikających z Ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990r (Dz.U. z 2017 poz. 1875 z póżn. zm.)
- Powierzone dane osobowe są przechowywane przez Administratora zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. nr 14 poz. 67 z dnia 18.01.2011r)
- Państwa dane mogą być udostępniane organom nadzorczym, służbom i organom administracji publicznej, prokuraturze oraz innym podmiotom zgodnie z przepisami prawa a także podmiotom dzięki którym zostanie świadczona usługa utylizacji
- Zebrane od Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym chyba, że wymagałoby tego prawo.
- Posiadają Państwo prawo do:
- Dostępu do danych (art. 15 RODO)
- Sprostowania/poprawienia swoich danych (art. 16 RODO)
- Usunięcia danych przetwarzanych bezpodstawnie (art. 17 RODO)
- Ograniczenie przetwarzania danych (art. 18 RODO)
- Przeniesienia danych (art. 20 RODO)
- Wniesienia skargi do organu nadzorczego (art. 77 RODO), gdy uznają Państwo iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO lub inne przepisy określające sposób przetwarzania i ochrony danych osobowych czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie ul. Stawki 2
- Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz automatycznie w celu spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, jak również w celach statystycznych i archiwalnych.
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.