Pionki, dn. 01.08.2022
Nr sprawy: IGP 271.70.2022
Zadanie finansowane przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC)
na lata 2014-2020, pakiet REACT-UE
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Budowa siec LAN w GOPS
1. Określenie przedmiotu zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje m.in:
-
Ułożenie okablowania U/FTP bezpośrednio do szafy rack z wykorzystaniem kanałów podparapetowych prowadzonych na ścianach oraz koryt siatkowych prowadzonych w przestrzeni między stropem a podwieszanym sufitem ( piętro 1).Ułożenie okablowania U/FTP łączącego centralę telefoniczną z szafą Rack z wykorzystaniem koryt siatkowych w przestrzeni między stropem a sufitem podwieszanym w ilości 14 kabli w tym:
-
Przygotowanie pomieszczeń piętra 1 do montażu koryt kablowych.
-
Montaż koryt kablowych na piętrze 1.
-
Wykonanie przepustu pionowego z piętra 1 na parter (pok. nr 11).
-
Montaż koryt kablowych głównego pionu.
-
Montaż okablowania U/FTP na piętrze 1.
-
Montaż gniazd LAN na pietrze 1 i zamknięcie koryt.
-
Przygotowanie pomieszczeń parteru do montażu koryt kablowych.
-
Montaż koryt kablowych na parterze.
-
Montaż okablowania U/FTP na parterze.
-
Montaż gniazd LAN na parterze i zamknięcie koryt kablowych.
-
Wprowadzenie okablowania U/FTP do istniejącej szafy RACK. na Pietrze 1 (pok. 10)
-
-
Zaszycie okablowania U/FTP na patch panelach.
-
Montaż pozostałych akcesoriów do szafy RACK.
-
Opisanie gniazd LAN na piętrze 1 i parterze.
-
Opisanie gniazd na Patch panelach w szafie RACK
-
Testy i pomiary okablowania U/FTP.
-
Wykonanie dokumentacji powykonawczej opisującej co najmniej:
-
Informacje ogólne (zleceniodawca projektu, miejsce ulokowania sieci).
-
Normy i zalecenia techniczne.
-
Ogólna struktura sieci (logiczna struktura sieci).
-
Okablowanie (rodzaj, producent, parametry kabli, sposoby zakańczania, montażu i oznaczania).
-
Wyniki testów (pomiarów) (opis narzędzi testujących oraz wyniki testów).
-
Rysunki i schematy.
-
Inne obowiązki przewidziane umową – wzór załącznik nr 2 do zapytania cenowego
Szczegółowy zakres zamówienia określa:
-
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacje Techniczne Budowa sieci LAN w Budynku administracyjnym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pionkach ul. Zwycięstwa 6, 26-670 Pionki – załącznik nr 1 do zapytania cenowego
-
wzór umowy – stanowiący załącznik nr 2 do zapytania cenowego
-
przedmiar robót
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 30 września 2022
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Przemysław Inglot
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
- kosztorys wykonawczy
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
-
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
-
- ofertę należy przesłać:
-
w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 11.08.2022, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście -
lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione;
-