Pionki, 07.09.2021r.
Nr sprawy: IGP 271.45.2021
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w m. Jedlnia
1. Określenie przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej na istniejącym placu zabaw na działce nr 404/1 w obrębie Jedlnia w Jedlni i obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącej nawierzchni
- wymianę obrzeży
- wykonanie nowej bezpiecznej nawierzchni poliuretanowej
- remont chodnika łączącego plac zabaw z istniejącymi chodnikami.
- kształt i wymiary placu zabaw pozostaną bez zmian z wyjątkiem powiększenia powierzchni bezpiecznej przy huśtawce sprężynowej nr 1
- urządzenia zabawowe zostaną pozostawione z wyjątkiem huśtawek sprężynowych, które po renowacji zostaną zamontowane w nowych miejscach.
- przewidziano przestawienie jednej ławki oraz wymianę czterech ławek.
Szczegółowy zakres zamówienia określają:
- PROJEKT TECHNICZNY WYKONANIE NAWIERZCHNI BEZPIECZNEJ PLACU ZABAW NA DZIAŁCE NR 404/1 W M. JEDLNIA, GMINA PIONKI.
- SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH WYKONANIA BEZPIECZNEJ NAWIERZCHNI PLACU ZABAW NA DZIAŁCE NR 404/1 W JEDLNI, GMINA PIONKI
- Wzór umowy
stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 29października 2021r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Andrzej Drózd
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
- przedmiar/kosztorys ofertowy – wzór w załączeniu
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 14.09.2021, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;