Pionki, 12.11.2024r.
ZP 271.07.2024
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: zamowienia@gmina-pionki.pl
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
1.W związku z prowadzonym wstępnym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 złotych, zapraszam do złożenia oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego :
Zakup wyposażenia strażackiego dla jednostek OSP
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP) działających na terenie Gminy Pionki tj. OSP Sucha, OSP Jaroszki, OSP Czarna i OSP Jedlnia
2. Wyposażenie objęte zapytaniem cenowym obejmuje:
- 8 kompletów środków ochrony indywidualnej strażaka ( ubranie specjalnie 2-częściowe FHR 008 MAX PL 2, buty specjalne gumowe 01, rękawice specjalne Fire Max II, hełm Calisia Vulcan z latarką M-Fire 02)
-Defiblyrator AED z kluczem pediatrycznym – 3 szt.
-pompa pływająca NIAGARA z silnikiem Hondy
- aparat ochronny dróg oddechowych typu M1 z sygnalizatorem bezruchu, z butlą stalową – 4 szt.
3.Pakowanie, dostawa ubezpieczenie w transporcie stanowi koszt Wykonawcy.
4. Dostarczonawyposażenie musi być fabrycznie nowe, w pełni sprawne oraz zgodne z wymaganiami wskazanymi w pkt 2 zapytania cenowego ZP 271.07.2024.
5. Wykonawca dostarczy wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 18 grudnia 2024
7. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Andrzej Kapusta
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
8. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
10. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
11. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy przesłać:
-
w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 19.11.2024, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście -
lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
12. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;