Pionki, 29.12.2023r.
IR 271.106.2023
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
„Przewóz osób w krajowym transporcie drogowym na linii Helenów – Czarna – Wincentów - Pionki (Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej w Pionkach Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki)
1. Określenie przedmiotu zamówienia.
Przewóz osób w krajowym transporcie drogowym na linii Helenów – Czarna – Wincentów - Pionki (Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej w Pionkach Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki) w następującym zakresie:
od Poniedziałku do Piątku:
a) dwa kursy:
- Helenów – Czarna – Wincentów - Pionki (Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej w Pionkach Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki)
wyjazd z Helenów o godz.: 6:45, 8:20
b) dwa kursy:
- Pionki (Liceum Ogólnokształcące im. Marii Dąbrowskiej w Pionkach Aleje Lipowe 23, 26-670 Pionki) – Wincentów – Czarna - Helenów
wyjazd z Pionek o godz.: 14:40, 16:30
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin z wyprzedzeniem trzydniowym.
Warunki realizacji przewozu osób:
1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów i ich opiekunów Wykonawca użyje do przewozu osób środków transportu, które będą w szczególności:
1) sprawne technicznie tj. będą spełniały wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047, 919, 1053, 1088, 1123, 1193, 1234, 1394. ) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201, z 2023 r. poz. 760, 919, 1123, 1193, 1195, 1523.);
2) przeznaczone do przewozu osób i odpowiednio oznaczone;
3) spełniające wymogi sanitarne;
4) posiadające odpowiednie ogrzewanie;
5) objęte ubezpieczeniem OC.
2. Wykonawca nie może przewozić więcej osób powyżej liczby miejsc w używanych do przewozu środków transportu objętych ubezpieczeniem OC.
3. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty ubezpieczenia pojazdów i przewożonych osób od ewentualnych następstw nieszczęśliwych wypadków, mogących nastąpić w trakcie realizacji przedmiotu zlecenia.
4. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia i utrzymywania przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
5. W przypadku niesprawności pojazdów – środków transportu – z jakichkolwiek przyczyn, na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia na swój koszt zastępczego środka transportu w celu realizacji umowy.
6.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem zamówienia.
7. Wykonawca oświadczy, że w całym okresie realizacji przedmiotu zlecenia będzie posiadał uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zlecenia.
8. W okresie zimowym Wykonawca wykonuje wszystkie usługi przewozowe objęte zleceniem pojazdami ogrzewanymi.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – do 31 grudnia 2024r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Dariusz Kustra
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy przesłać:
-
w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 09.01.2024, do godz. 12:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście -
lub pocztą na adres Zamawiającego
-
lub mailem na adres zamowienia@gmian-pionki.pl
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;