Pionki, dn. 28.11.2023r.
Nr sprawy: IR 271.99.2023
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
"Zimowe utrzymanie dróg gminnych 2024"
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania:
1) odśnieżanie dróg gminnych położonych na terenie gminy Pionki przy użyciu własnego sprzętu (ciągnik z pługiem lub równiarka) z obsługą, przystosowanego do odśnieżania dróg:
2) usuwanie śliskości dróg gminnych położonych na terenie gminy Pionki przy użyciu własnego sprzętu (tj. piaskarka) z obsługą
3) odśnieżanie dróg gminnych z jednoczesnym usuwaniem śliskości na drogach gminnych położonych na terenie Gminy Pionki przy użyciu własnego sprzętu tj. (piaskarka z pługiem) z obsługą.
2. Sposób usuwania śliskości na drogach określa rozporządzenie z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, które mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach Dz. U. 2005 nr 230 poz. 1960 ).
Usuwanie śliskości odbywać się będzie poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą. Mieszankę piasku i soli dostarcza Wykonawca.
Do wykonania mieszanki piaskowo – solnej należy użyć:
- 20% soli drogowej niezbrylającej spełniającej wymagania określone w normie PN – 86/C-84081/02 – Sól (chlorek sodowy) oraz normy pokrewne, posiadającej opinię laboratorium drogowego i Inspektora Ochrony Środowiska
- 80% piasku płukanego o uziarnieniu od 0,1 do 1 mm, wg rozporządzenia z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, które mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach Dz. U. 2005 nr 230 poz. 1960 )
Szczegółowy zakres zamówienia określają:
- wzór umowy
- wykaz dróg gminnych
- mapa dróg gminnych
- stanowiące załącznik do zapytania cenowego
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – od daty zawarcia umowy do 31.12.2024r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Dariusz Kustra
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto zgodnie ze wzorem oferty
- kryterium oceny ofert - cena
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 05.12.2023, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4)Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;