Pionki, dnia 25.01.2024r.
IR 271.10.2024
ZAPYTANIE CENOWE
dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych
Zamawiający:
Gmina Pionki
z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki
tel. 48/61215/14
e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl
1. Określenie przedmiotu zamówienia :
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000,00 zł, zapraszamy do złożenia oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Pionki w roku 2023.
Prosimy o podanie ceny jednostkowej za 1 m2 oraz łącznej wartości robót zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
-
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej naprawa rakowin i drobnych nierówności przy wykorzystaniu emulsji ok. 600m2
-
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej – naprawa płytkich uszkodzeń do gł. 2 cm – ok. 350m2
-
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej naprawa uszkodzeń nawierzchni z naruszeniem podbudowy – ok. 700m2
-
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą z wymianą podbudowy gr. 20 cm – 0/63 masa 5 cm – ok. 250m2
Określone powyżej ilości poszczególnych rodzajów robót (pkt 1-4) mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu stosownie do potrzeb zamawiającego.
Szczegółowy zakres zamówienia określają:
- Wzór umowy
stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – sukcesywnie w miarę potrzeb nie dłużej niż do 15 grudnia 2024r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
- kwestie merytoryczne – Dariusz Kustra
- kwestie proceduralne – Łukasz Sikora
4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Zawartość oferty.
Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
-ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 02.02.2024, do godz. 15:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego
- oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania,
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na realizację zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem
składania ofert , jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie
postępowania jest nieuzasadnione;