Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2021-09-17 10:52:32 | Zapytanie cenowe "Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w m. Suskowola" | Publikacja | Łukasz Sikora |
2021-09-07 12:41:47 | Zapytanie cenowe "Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w m. Suskowola" | Publikacja | Łukasz Sikora |
2021-09-07 12:41:20 | Zapytanie cenowe "Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w m. Suskowola" | Publikacja | Łukasz Sikora |
2021-09-07 12:40:28 | Zapytanie cenowe "Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w m. Suskowola" | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Pionki, 07.09.2021r. Nr sprawy: IGP 271.46.2021 ZAPYTANIE CENOWE dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych Zamawiający: Gmina Pionki z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/61215/14 e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w m. Suskowola 1. Określenie przedmiotu zamówienia : Inwestycja obejmuje:
Szczegółowy zakres zamówienia określają: - Projekt Zagospodarowania Terenu NAWIERZCHNIA BEZPIECZNA NA PLACU ZABAW PRZY PUBLICZNYM ZESPOLE SZKÓŁ W SUSKOWOLI - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH NAWIERZCHNIA BEZPIECZNA NA PLACU ZABAW PRZY PUBLICZNYM ZESPOLE SZKÓŁ W SUSKOWOLI. - Wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia – do 29 października 2021r. 3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46 Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - kwestie merytoryczne – Andrzej Drózd - kwestie proceduralne – Łukasz Sikora 4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zawartość oferty. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: -ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty 6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: - cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto, 7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty: - ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 14.09.2021, do godz. 15:00 - oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, - Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. 8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia; zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; |
Łukasz Sikora |
2021-09-07 12:37:42 | Zapytanie cenowe "Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w m. Suskowola" | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Pionki, 07.09.2021r. Nr sprawy: IGP 271.46.2021 ZAPYTANIE CENOWE dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych Zamawiający: Gmina Pionki z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/61215/14 e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w m. Suskowola 1. Określenie przedmiotu zamówienia : Inwestycja obejmuje:
Szczegółowy zakres zamówienia określają: - Projekt Zagospodarowania Terenu NAWIERZCHNIA BEZPIECZNA NA PLACU ZABAW PRZY PUBLICZNYM ZESPOLE SZKÓŁ W SUSKOWOLI - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH NAWIERZCHNIA BEZPIECZNA NA PLACU ZABAW PRZY PUBLICZNYM ZESPOLE SZKÓŁ W SUSKOWOLI. - Wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia – do 29października 2021r. 3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46 Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - kwestie merytoryczne – Andrzej Drózd - kwestie proceduralne – Łukasz Sikora 4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zawartość oferty. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: -ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty 6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: - cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto, 7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty: - ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 14.09.2021, do godz. 15:00 - oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, - Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. 8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia; zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; |
Łukasz Sikora |
2021-09-07 12:37:03 | Zapytanie cenowe "Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w m. Suskowola" | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Pionki, 07.09.2021r. Nr sprawy: IGP 271.46.2021 ZAPYTANIE CENOWE dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych Zamawiający: Gmina Pionki z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/61215/14 e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w m. Suskowola 1. Określenie przedmiotu zamówienia : Inwestycja obejmuje:
Szczegółowy zakres zamówienia określają: - Projekt Zagospodarowania Terenu NAWIERZCHNIA BEZPIECZNA NA PLACU ZABAW PRZY PUBLICZNYM ZESPOLE SZKÓŁ W SUSKOWOLI - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH NAWIERZCHNIA BEZPIECZNA NA PLACU ZABAW PRZY PUBLICZNYM ZESPOLE SZKÓŁ W SUSKOWOLI. - Wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia – do 29października 2021r. 3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46 Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - kwestie merytoryczne – Andrzej Drózd - kwestie proceduralne – Łukasz Sikora 4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zawartość oferty. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: -ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty 6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: - cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto, 7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty: - ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 14.09.2021, do godz. 15:00 - oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, - Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. 8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia; zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; |
Łukasz Sikora |
Historia zmian strony - Zapytanie cenowe "Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw w m. Suskowola"