Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2021-11-24 12:24:03 | Zapytanie cenowe "Wymiana kotłów olejowych w PSP Sucha" | Publikacja | Łukasz Sikora |
2021-11-09 14:18:15 | Zapytanie cenowe "Wymiana kotłów olejowych w PSP Sucha" | Publikacja | Łukasz Sikora |
2021-11-09 14:16:05 | Zapytanie cenowe "Wymiana kotłów olejowych w PSP Sucha" | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Aktualizacja: 09.11.2021: - odpowiedź na pytanie Wykonawcy - wydłużenie terminu składania ofert do 15.11.2021 - wydłużenie terminu realizacji do 15.12.2021 Nr sprawy: IGP 271.70.2021 ZAPYTANIE CENOWE dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych Zamawiający: Gmina Pionki z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/61215/14 e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Wymiana kotłów olejowych w PSP Sucha 1. Określenie przedmiotu zamówienia : 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana i dostawa dwóch kotłów grzewczych olejowych wraz z oprzyrządowaniem i sterowaniem, których parametry techniczne określa „PROJEKT BUDOWLANY TECHNOLOGICZNY WYMIANA KOTŁÓW W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ w miejscowości Sucha gm.Pionki Jedn. ewid. 142508_2 Pionki Obręb: 0007 Sucha nr ewid dz.169/6”, stanowiący załącznik do umowy i jej integralną część., w Publicznej Szkole Podstawowej w miejscowości Sucha gm. Pionki w miejsce dotychczas zamontowanych. 1.2. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
Szczegółowy zakres zamówienia określają: - PROJEKT BUDOWLANY TECHNOLOGICZNY WYMIANA KOTŁÓW W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ w miejscowości Sucha gm.Pionki Jedn. ewid. 142508_2 Pionki Obręb: 0007 Sucha nr ewid dz.169/6 - przedmiar robót - Wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia – do 15 grudnia 2021r. 3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46 Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - kwestie merytoryczne – Andrzej Drózd - kwestie proceduralne – Łukasz Sikora 4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zawartość oferty. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: -ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty - przedmiar/kosztorys ofertowy – wzór w załączeniu 6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: - cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto, 7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty: - ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 15.11.2021, do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego - oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, - Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. 8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem |
Łukasz Sikora |
2021-11-03 13:30:52 | Zapytanie cenowe "Wymiana kotłów olejowych w PSP Sucha" | Publikacja | Łukasz Sikora |
2021-11-03 13:08:21 | Zapytanie cenowe "Wymiana kotłów olejowych w PSP Sucha" | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Nr sprawy: IGP 271.70.2021 ZAPYTANIE CENOWE dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych Zamawiający: Gmina Pionki z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/61215/14 e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Wymiana kotłów olejowych w PSP Sucha 1. Określenie przedmiotu zamówienia : 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana i dostawa dwóch kotłów grzewczych olejowych wraz z oprzyrządowaniem i sterowaniem, których parametry techniczne określa „PROJEKT BUDOWLANY TECHNOLOGICZNY WYMIANA KOTŁÓW W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ w miejscowości Sucha gm.Pionki Jedn. ewid. 142508_2 Pionki Obręb: 0007 Sucha nr ewid dz.169/6”, stanowiący załącznik do umowy i jej integralną część., w Publicznej Szkole Podstawowej w miejscowości Sucha gm. Pionki w miejsce dotychczas zamontowanych. 1.2. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
Szczegółowy zakres zamówienia określają: - PROJEKT BUDOWLANY TECHNOLOGICZNY WYMIANA KOTŁÓW W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ w miejscowości Sucha gm.Pionki Jedn. ewid. 142508_2 Pionki Obręb: 0007 Sucha nr ewid dz.169/6 - przedmiar robót - Wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia – do 30 listopada 2021r. 3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46 Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - kwestie merytoryczne – Andrzej Drózd - kwestie proceduralne – Łukasz Sikora 4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zawartość oferty. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: -ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty - przedmiar/kosztorys ofertowy – wzór w załączeniu 6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: - cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto, 7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty: - ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 08.11.2021, do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego - oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, - Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. 8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem |
Łukasz Sikora |
2021-11-03 13:06:33 | Zapytanie cenowe "Wymiana kotłów olejowych w PSP Sucha" | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Nr sprawy: IGP 271.70.2021 ZAPYTANIE CENOWE dla zamówień o wartości od 20.000 zł do nieprzekraczających kwoty 130 000 złotych Zamawiający: Gmina Pionki z siedzibą pod adresem: Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/61215/14 e-mail: ug@gmina-pionki.plinwestycje@gmina-pionki.pl Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Wymiana kotłów olejowych w PSP Sucha 1. Określenie przedmiotu zamówienia : 1.1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana i dostawa dwóch kotłów grzewczych olejowych wraz z oprzyrządowaniem i sterowaniem, których parametry techniczne określa „PROJEKT BUDOWLANY TECHNOLOGICZNY WYMIANA KOTŁÓW W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ w miejscowości Sucha gm.Pionki Jedn. ewid. 142508_2 Pionki Obręb: 0007 Sucha nr ewid dz.169/6”, stanowiący załącznik do umowy i jej integralną część., w Publicznej Szkole Podstawowej w miejscowości Sucha gm. Pionki w miejsce dotychczas zamontowanych. 1.2. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
Szczegółowy zakres zamówienia określają: - PROJEKT BUDOWLANY TECHNOLOGICZNY WYMIANA KOTŁÓW W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ w miejscowości Sucha gm.Pionki Jedn. ewid. 142508_2 Pionki Obręb: 0007 Sucha nr ewid dz.169/6 - przedmiar robót - Wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego zapytania cenowego i udostępnione przez Zamawiającego 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia – do 30 listopada 2021r. 3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Pionki, ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki tel. 48/612-91-46 Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - kwestie merytoryczne – Andrzej Drózd - kwestie proceduralne – Łukasz Sikora 4. Opis wymagań stawianych Wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędne doświadczenie, wiedzę i uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zawartość oferty. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty: -ofertę Wykonawcy – zgodnie z załączonym wzorem oferty - przedmiar/kosztorys ofertowy – wzór w załączeniu 6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: - cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto, 7. Forma, miejsce i termin złożenia oferty: - ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 08.11.2021, do godz. 15:00 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Pionki ul. Zwycięstwa 6a 26-670 Pionki w Kancelarii Urzędu osobiście lub pocztą na adres Zamawiającego - oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania, - Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania. 8. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem |
Łukasz Sikora |
Historia zmian strony - Zapytanie cenowe "Wymiana kotłów olejowych w PSP Sucha"