Kierownik Referatu Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności Irmina Kustra
pok.3
tel.(48)612-15-14
Renata Jaroszek
hol parter
tel.(48)612-15-14
Małgorzata Kustra
pok.1
tel.(48)612-12-51
Kamila Jelińska
pok.1
tel.(48)612-12-51
Dominika Mazur
pok.3 Rada Gminy
tel.(48)612-15-14
Grażyna Rojek
pok.9
tel.(48)612-15-14
Do zadań Referatu Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności należą w szczególności:
prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych,
prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
prowadzenie spraw z zakresu obsługi organizacyjnej i administracyjno - technicznej Rady (sesji, komisji i innych spotkań,
organizacja współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy – sołectwami,
prowadzenie spraw z zakresu archiwum zakładowego,
prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej,
prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego,
prowadzenie spraw z zakresu obrony,
prowadzenie kancelarii Urzędu,
prowadzenie spraw organizacyjno-kancelaryjnych sekretariatu Wójta, w tym obsługa centrali telefonicznej,
prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Gminy Pionki,
prowadzenie spraw z zakresu współpracy ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi,
prowadzenie spraw z zakresu kultury, w tym m.in. prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury, dla których Gmina jest organizatorem oraz współpraca ze środowiskami twórczymi i organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury,
prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy,
prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń, zbiórek publicznych i imprez masowych,
prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia,
prowadzenie spraw związanych z praktykami uczniowskimi i studenckimi, odbywanymi w Urzędzie.
Grażyna Rojek
2023-03-03 14:04:22
Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności
Zapis tymczasowyTreść (PL):
Kierownik Referatu Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności Irmina Kustra
pok.3
tel.(48)612-15-14
Renata Jaroszek
hol parter
tel.(48)612-15-14
Małgorzata Kustra
pok.1
tel.(48)612-12-51
Kamila Jelińska
pok.1
tel.(48)612-12-51
Dominika Mazur
pok.3 Rada Gminy
tel.(48)612-15-14
Grażyna Rojek
pok.9
tel.(48)612-15-14
Do zadań Referatu Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności należą w szczególności:
prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych,
prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
prowadzenie spraw z zakresu obsługi organizacyjnej i administracyjno - technicznej Rady (sesji, komisji i innych spotkań,
organizacja współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy – sołectwami,
prowadzenie spraw z zakresu archiwum zakładowego,
prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej,
prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego,
prowadzenie spraw z zakresu obrony,
prowadzenie kancelarii Urzędu,
prowadzenie spraw organizacyjno-kancelaryjnych sekretariatu Wójta, w tym obsługa centrali telefonicznej,
prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Gminy Pionki,
prowadzenie spraw z zakresu współpracy ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi,
prowadzenie spraw z zakresu kultury, w tym m.in. prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury, dla których Gmina jest organizatorem oraz współpraca ze środowiskami twórczymi i organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury,
prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy,
prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń, zbiórek publicznych i imprez masowych,
prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia,
prowadzenie spraw związanych z praktykami uczniowskimi i studenckimi, odbywanymi w Urzędzie.
Zakres działania:
prowadzenie kancelarii Urzędu;
obsługa Rady Gminy, Komisji;
sprawy obrony cywilnej;
kancelaria tajna;
koordynacja zadań związanych z wyborami;
obsługa jednostek pomocniczych samorządu gminnego;
archiwum;
sprawy organizacyjne.
wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość;
sprawy kadrowe – pracownicy stali, pracownicy interwencyjni;
tworzenie i prowadzenie bibliotek, placówek kulturalnych
zameldowania na pobyt stały lub czasowy;
wymeldowania z miejsca pobytu stałego bądź czasowego;
sprawy związane z rejestracją i przeprowadzeniem poboru;
wydawanie decyzji w sprawach zameldowania lub wymeldowania na wniosek strony lub z Urzędu;
zameldowania cudzoziemców;
prowadzenie stałego rejestru wyborców.
Grażyna Rojek
2023-03-03 13:36:25
Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności
Zapis tymczasowyTreść (PL):
Kierownik Referatu Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności Irmina Kustra
pok.3
tel.(48)612-15-14
Renata Jaroszek
hol parter
tel.(48)612-15-14
Małgorzata Kustra
pok.1
tel.(48)612-12-51
Kamila Jelińska
pok.1
tel.(48)612-12-51
Dominika Mazur
pok.3 Rada Gminy
tel.(48)612-15-14
Grażyna Rojek
pok.9
tel.(48)612-15-14
Do zadań Referatu Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności należą w szczególności:
prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych,
prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
prowadzenie spraw z zakresu obsługi organizacyjnej i administracyjno - technicznej Rady (sesji, komisji i innych spotkań,
organizacja współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy – sołectwami,
prowadzenie spraw z zakresu archiwum zakładowego,
prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej,
prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego,
prowadzenie spraw z zakresu obrony,
prowadzenie kancelarii Urzędu,
prowadzenie spraw organizacyjno-kancelaryjnych sekretariatu Wójta, w tym obsługa centrali telefonicznej,
prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Gminy Pionki,
prowadzenie spraw z zakresu współpracy ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi,
prowadzenie spraw z zakresu kultury, w tym m.in. prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury, dla których Gmina jest organizatorem oraz współpraca ze środowiskami twórczymi i organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury,
Zakres działania:
prowadzenie kancelarii Urzędu;
obsługa Rady Gminy, Komisji;
sprawy obrony cywilnej;
kancelaria tajna;
koordynacja zadań związanych z wyborami;
obsługa jednostek pomocniczych samorządu gminnego;
archiwum;
sprawy organizacyjne.
wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość;
sprawy kadrowe – pracownicy stali, pracownicy interwencyjni;
tworzenie i prowadzenie bibliotek, placówek kulturalnych
zameldowania na pobyt stały lub czasowy;
wymeldowania z miejsca pobytu stałego bądź czasowego;
sprawy związane z rejestracją i przeprowadzeniem poboru;
wydawanie decyzji w sprawach zameldowania lub wymeldowania na wniosek strony lub z Urzędu;
zameldowania cudzoziemców;
prowadzenie stałego rejestru wyborców.
Grażyna Rojek
2023-03-03 13:32:25
Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności
Zapis tymczasowyTreść (PL):
Kierownik Referatu Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności Irmina Kustra
pok.3
tel.(48)612-15-14
Renata Jaroszek
hol parter
tel.(48)612-15-14
Małgorzata Kustra
pok.1
tel.(48)612-12-51
Kamila Jelińska
pok.1
tel.(48)612-12-51
Dominika Mazur
pok.3 Rada Gminy
tel.(48)612-15-14
Grażyna Rojek
pok.9
tel.(48)612-15-14
Do zadań Referatu Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności należą w szczególności:
prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych,
prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
prowadzenie spraw z zakresu obsługi organizacyjnej i administracyjno - technicznej Rady (sesji, komisji i innych spotkań,
organizacja współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy – sołectwami,
prowadzenie spraw z zakresu archiwum zakładowego,
prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej,
prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego,
prowadzenie spraw z zakresu obrony,
prowadzenie kancelarii Urzędu,
Prowadzenie spraw organizacyjno-kancelaryjnych sekretariatu Wójta, w tym obsługa centrali telefonicznej
Zakres działania:
prowadzenie kancelarii Urzędu;
obsługa Rady Gminy, Komisji;
sprawy obrony cywilnej;
kancelaria tajna;
koordynacja zadań związanych z wyborami;
obsługa jednostek pomocniczych samorządu gminnego;
archiwum;
sprawy organizacyjne.
wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość;
sprawy kadrowe – pracownicy stali, pracownicy interwencyjni;
tworzenie i prowadzenie bibliotek, placówek kulturalnych
zameldowania na pobyt stały lub czasowy;
wymeldowania z miejsca pobytu stałego bądź czasowego;
sprawy związane z rejestracją i przeprowadzeniem poboru;
wydawanie decyzji w sprawach zameldowania lub wymeldowania na wniosek strony lub z Urzędu;