Kierownik Referatu Organizacji, Kadr
|
pok.3 |
tel.(48)612-15-14 |
Renata Jaroszek
|
hol parter |
tel.(48)612-15-14 |
Małgorzata Kustra
|
pok.1 |
tel.(48)612-12-51 |
Kamila Jelińska |
pok.1 |
tel.(48)612-12-51 |
Dominika Mazur
|
pok.3 Rada Gminy |
tel.(48)612-15-14 |
Grażyna Rojek |
pok.9 |
tel.(48)612-15-14 |
Do zadań Referatu Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności należą w szczególności:
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych,
- prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
- prowadzenie spraw z zakresu obsługi organizacyjnej i administracyjno - technicznej Rady (sesji, komisji i innych spotkań,
- organizacja współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy – sołectwami,
- prowadzenie spraw z zakresu archiwum zakładowego,
- prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej,
- prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego,
- prowadzenie spraw z zakresu obrony,
- prowadzenie kancelarii Urzędu,
- prowadzenie spraw organizacyjno-kancelaryjnych sekretariatu Wójta, w tym obsługa centrali telefonicznej,
- prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Gminy Pionki,
- prowadzenie spraw z zakresu współpracy ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi,
- prowadzenie spraw z zakresu kultury, w tym m.in. prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury, dla których Gmina jest organizatorem oraz współpraca ze środowiskami twórczymi i organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury,
- prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy,
- prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń, zbiórek publicznych i imprez masowych,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia,
- prowadzenie spraw związanych z praktykami uczniowskimi i studenckimi, odbywanymi w Urzędzie.