Dominika Mazur | pok.3 Rada Gminy | tel.(48)612-15-14 |
Grażyna Rojek | pok.3 Rada Gmina | tel.(48)612-15-14 |
Małgorzata Kustra |
pok.1 | tel.(48)612-12-51 |
Kamila Jelińska | pok.1 | tel.(48)612-12-51 |
Renata Jaroszek | pok.9 - Sekretariat Wójta | tel.(48)612-15-14 |
Maja Ciepielewska | hol partrer | tel.(48) 612-15-14 |
Do zadań Referatu Organizacji, Kadr i Ewidencji Ludności należą w szczególności:
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz spraw osobowych kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie spraw z zakresu dowodów osobistych,
- prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności,
- prowadzenie spraw z zakresu obsługi organizacyjnej i administracyjno - technicznej Rady (sesji, komisji i innych spotkań,
- organizacja współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy – sołectwami,
- prowadzenie spraw z zakresu archiwum zakładowego,
- prowadzenie spraw z zakresu obrony cywilnej,
- prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego,
- prowadzenie spraw z zakresu obrony,
- prowadzenie kancelarii Urzędu,
- prowadzenie spraw organizacyjno-kancelaryjnych sekretariatu Wójta, w tym obsługa centrali telefonicznej,
- prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Gminy Pionki,
- prowadzenie spraw z zakresu współpracy ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi,
- prowadzenie spraw z zakresu kultury, w tym m.in. prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury, dla których Gmina jest organizatorem oraz współpraca ze środowiskami twórczymi i organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury,
- prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy,
- prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń, zbiórek publicznych i imprez masowych,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia,
- prowadzenie spraw związanych z praktykami uczniowskimi i studenckimi, odbywanymi w Urzędzie.